saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna nilsson - 19 oktober 2012 23:23

Tjena alla ni som läser, drog till Malmö direkt efter skolan, såklart missar jag och Linnea den vi skulle hoppa på med Sara och Linnea, så vi fick vänta på nästa hihi:) kom dit och kollade runt lite sedan åt vi middag på Jensens, det är såååå gott! Sen gick vi runt lite till och tog bussen hem vid halv 8, när ja kom hem kollade jag x-factor och nu ska jag starta någon film. Imorgon Har jag än så länge inga planer, kommer nog ha lite egen tid, för mig själv. Skönt ibland.. Men vi hörs mer imorgon, glöm inte kommentera vad ni vill läsa, det är ni som ska va nöjda eller? PUSS

Av sanna nilsson - 19 oktober 2012 12:30

sitter på lunch nu, slutar om 2 timmar då ska jag snabbt hem, dammsuga och hämta pengar och sånt sen ta bussen till Malmö med mina tjejkompisar! Mys! Hörs senare idag PUSS

Av sanna nilsson - 19 oktober 2012 12:29

sitter på lunch nu, slutar om 2 timmar då ska jag snabbt hem, dammsuga och hämta pengar och sånt sen ta bussen till Malmö med mina tjejkompisar! Mys! Hörs senare idag PUSS

Av sanna nilsson - 18 oktober 2012 22:44

Jag har absolut ingen inspiration just nu, har ingen aning vad jag ska blogga om eller vad ni vill att jag ska blogga om. Själv tycker jag det är jätte tråkigt med bloggar där man lägger upp inlägg 3 gånger om dan med samma innehåll "sitter i skolan blablabla" och det är ju precis vad jag gör nu? Så vill ni att jag ska fortsätta blogga och uppdatera bra så vill jag gärna ha förslag och era önskemål om vad jag ska blogga om eller vad jag kan göra för att ni ska tycka det är roligare att läsa. Kommentera massor .. Det blir Aldrig för mycket! Godnatt PUSS

Av sanna nilsson - 18 oktober 2012 12:58

Halloj, sitter på matten nu. Är redan klar så kan blogga nu! Sitter och lyssnar på musik bara, har egentligen inte så mycket att blogga om just nu, men en uppdatering endå ju? Haha PUSS

Av sanna nilsson - 18 oktober 2012 07:31

Godmorgon sunshines! Har legat och dragit mig i en kvart nu och ska snart gå upp. Skolan börjar om en timme, slutar tjugo i 3, kanske åker till stan idag endå, vi får se. Haha! Men vi hörs i skolan PUSS

-

Av sanna nilsson - 17 oktober 2012 20:30

Cyklade hem med Elin efter konfan, stannade kvar vid henne och snackade ganska länge, om lite minnen och saker som hände förra året.. Gud vad många känslor som kom fram där. Ush.. Cyklade hem vid 7 och åt middag, nu ska jag gå ner och ta glass sen lägga mig i sängen. Verkligen försöka sova ut inatt. Hmm? Vi hörs kanske mer idag annars imorgon PUSS

Just det., mina skal från ebay kom idag:D vill ni se dom?

Av sanna nilsson - 17 oktober 2012 16:52

Tjenare, sitter på konfa nu, ska va här till 18.00 är jätte nöjd med min grupp, känner nästan alla så det är ju bra! Orkade inte med stan idag, handlar det i Malmö på fredag istället, ska nämligen in där och käka på jensens med några kompisar. Hörs ikväll PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards