saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna nilsson - 16 oktober 2012 21:15

Hejhej, vart hos Linnea hela dagen! Kom precis hem från handbollsträning. Gick helt okej. Har bara skada i handleden,knäna & vaderna. HEMSKT. Och det är långvarande skador, men skit samma måste röra på mig och "deal with the pain"

Imorgon ska jag stå i kiosken med Emilia så Chilldag imorgon, sen ska jag snabbt till stan och sedan
Vidare på konfa. Hörs mer senare PUSS

Av sanna nilsson - 15 oktober 2012 22:18

Tuff träning idag. Dödstrött nu! Ska släcka tvenne snart och sova. Imorgon är det skola till 3. Sedan hem och dammsuga sedan umgås med Linnea och Linnea. Träning på kvällen. Ska till stan på onsdag för har några saker jag behöver. Men nu vill ja sova . PUSS

Av sanna nilsson - 15 oktober 2012 15:16

Bloggade inte igårkväll för va inte på humör.. Tänker inte ens snacka om den matchen. Bara pinsamt hur någon/några kan bete sig så! Men vi spelade asgrymt iaf. Kom hem vid 7 och åt ben&jerrys sen somnade jag tidigt. Idag hade vi stoppdag i skolan där jag hade "foto" gick runt och fotade lite här och där sedan skulle man redigera och skicka in till läraren. Sedan har vi börjar på ett grupparbete om typ rasism,utfrysning,mobbing,könsord mm.. Sedan ska man göra en video om det! Slutade vid 3 och har precis kommit hem. Ska lägga mig i sängen med hörlurar för jag mår inte alls bra. Hörs senare. PUSS

Av sanna nilsson - 14 oktober 2012 12:23

Nu sitter jag i bilen med wilma& Clara påväg till Sölvesborg.. Taggs två timmars bilresa sen match?!? Sätter in hörlurarna nu och ska försöka sova bort tiden. PUSS

Av sanna nilsson - 14 oktober 2012 09:30

Godmorgon sötnosar, ja jag har varit vaken ett tag och Linnea sover fortfarande.. Haha! Ska gå på toa nu sen får väl jag hitta på något annat, ja ni vet ju redan hur dagen ser ut, match i Sölvesborg. Vårt lag är nere på botten nu, förlorat 4/4 matcher! Vi måste vinna för att komma tillbaka nu.. Aja nu ska jag gå på toa PUSS

Av sanna nilsson - 14 oktober 2012 00:16

Haha såklart har linne somnat nu, hon somnar alltid långt före mig.. Och vaknar långt efter för den delen.. Haha! Ingen annan svarar på sms heller så jag får väl försöka sova, onödigt inlägg jag vet! PUSS

Av sanna nilsson - 13 oktober 2012 19:09

Ja som sagt blev helt ändrade planer idag! Linnea kommer snart hit och sover över här. Vi ska sticka och handla godis och förmodligen kolla på oth hela kvällen, haha! Imorgon har vi match i Sölvesborg klockan 3! Så samling 12.15 sedan är vi hemma vid 18.30, jippi.. Men nu ska jag kolla på MTV, PUSS

Skapa flashcards