saannaanilssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av sanna nilsson - 26 oktober 2012 23:25

får lite frågor här och där så tänkte ha en frågestund! Så ställ hur många frågor ni vill så svarar jag på dom någon gång nästa vecka!


.. Godnatt finisar<3

Av sanna nilsson - 26 oktober 2012 17:05

Hej, stack hem efter skolan med linnea& Savannah. Savannah stack för en timme sedan och nu kollar jag och Linnea på oth, ska snart äta middag sen tror jag att vi drar och handlar ben&jerrys.. Om Linnea orkar haha:) vi hörs senare ikväll, PUSS

Av sanna nilsson - 26 oktober 2012 09:16

Godmorgon på er, sitter just nu på engelskan och ser film. Sen ska vi ha svenska typ en halvtimme sedan se den showen. Vi har även no-prov idag som jag tror Kommer gå lite sådär.. men Slutar 14:25 idag! Sen Loov! Vi hörs mer senare PUSS

Av sanna nilsson - 25 oktober 2012 23:57

Jag är hemskt ledsen för uppdateringen igår & idag. Har bara inte orkat. Ärligt.. Detta lovet sitter perfekt just nu! En skoldag kvar.. Skönt. Imorgon ska vi se någon show på skolan så vi får ju bort 1 timmes lektion iallafall.. Haha! Efter skolan ska jag hänga med Savannah & Linnea, kul! Men ska försöka sova nu. Godnatt PUSS

Av sanna nilsson - 24 oktober 2012 22:21

Orkar inte skriva om dagen. Vi hörs imorgon PUSS & GODNATT

Av sanna nilsson - 24 oktober 2012 14:40

Halloj, har varit i Malmö hela dagen. Kollat kizzkonsert och ätit mc. Vi kom hem för en stund sen och nu sitter jag hos Maja med Emilia, vi ska göra yt-video! Ingen träning idag vilket är väldigt skönt. PUSS

Av sanna nilsson - 23 oktober 2012 21:16

Va i skolan till halv 4, lagade middsg till mig själv, åt, dammsugade, slappade, drog till träning, tränade 20 minuter, satt ner resten av träningen pga min rygg! Blir så irriterad på den jäkla ryggen. Kom hem för en stund sen och ska duscha nu, sovmorgon imorgon, börjar 09.40, slappppe! PUSS

Av sanna nilsson - 22 oktober 2012 22:07

Stannade kvar på skolan med några kompisar, stack hem vid halv 5 och käkade. Blev inget Malmö utan istället fick jag dra till fysträningen med världens värk i ryggen! Kom hem vid 7 och duschade, nu kollar Jag på "sköldpaddepojken" . Kommer nog somna tidigt idag eftersom jag bara sov 3 timmar inatt-.- vi hörs imorgon PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards