saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2013

HEM

Av sanna nilsson - 2 mars 2013 13:33

Sitter på bussen hem från Vellinge, har varit jätte drygt, vi va ute nästan hela tiden och det va så sjukt kallt!
Så skönt att det tog slut tidigare.

När jag kommer hem ska jag göra min no-läxa & lite annat. Sen får vi se vad jag gör. Men vi hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 2 mars 2013 08:41

Godmorgon bloggisen, vaknade vid kvart i 8 men kom inte upp förrän kvart över, är så otroligt trött efter gårdagen.

Ska bara klä på mig nu och sen cykla till Lindahl och sen vidare till församlingshemmet. Kommer befinna mig i Vellinge fram till 2 tiden idag, vet inte vad vi ska göra men vi får väl se.

Ikväll skulle jag egentligen se min brors match men jag måste va hemma och göra min läxa, trist.

Men vi hörs under dagen P&K

Av sanna nilsson - 1 mars 2013 23:42

Godnatt bloggen, kom hem för en halvtimme sen. Haft så j*vla kul med
Mina tjejer idag & vi va helt höga nu på kvällen och skämde ut oss rejält på Willys, därför jag älskar dom tjejerna!

Ska försöka komma i säng nu eftersom vi ska åka till Vellinge imorgon med konfirmationen och ska samlas kvart över 9 så måste sova. P&K

Av sanna nilsson - 1 mars 2013 13:48

Av sanna nilsson - 1 mars 2013 10:49

Godmorgon, vaknade vid 8 av att solen lös in på mitt rum, underbart. Så idag blir det skinjacka för min del!

Ska ta bussen in till Malmö vid 12 tiden så jag ska börja göra vid mig nu och sen gå till busshållsplatsen och möta upp dom andra, vi tar en fika inne på emporia och sen shoppar vi lite, trevligt.

Ikväll ska jag somsagt hem till Hk, blir bara vi girls ikv, så vi ska ha lite fredagsmys med film och snacks och bara snacka.

Jag uppdaterar er under dagen P&K

Ovido - Quiz & Flashcards