saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2013

Av sanna nilsson - 7 mars 2013 17:02


vilka är dina bästa vänner?
Linnea simonsson, Linnea HK, Linnea Lindahl, Clara Lerby, Emilia Carlsson, Maja Nilsson & Jesper hansson.

vem är din/dina idoler förutom 1D & JB?
lyssnar på så många olika låtar.. men för tillfället spelas väl då mest imagine dragons & coldplay & the janoskians & passenger.

Favorit mat?
kan inte väääääälja, älskar så mycket!

om du fick ändra något med ditt utseende vad hade det varit?en sak.
kan inte välja mellan dessa 3.. mina lår, mina feta kinder, och min halvdubbelhaka.. haha svårt att förklara den sista men ja..

vilken hårfärg hade du velat testa? asså bland ovanliga färger.
till sommaren hade jag helt klart velat prova rosa dipdye, hade varit så sjuuukt snyggt, men vågar inte haha!

favorit dryck?
päronsaft, alkoholfri päroncider & red fellas smoothies:D

favorit smink och favorit smink märke?

jag skulle jätte gärna vilja köpa urban decay- palett!! & favoritmärke är nog benefit eller mac.

favorit kläder?
löparbyxor & hoddie, LOVE IT.

Vilka 3 personer litar du på mest? Förutom din familj.
linnea HK, linnea Simonsson & Maja tror jag, fast jag litar på alla mina andra vänner också såklart! älskar er allihopa<3

om du fick va vem som helst av dom du känner för en dag vem skulle du då vara?

gud vilken svår fråga.. någon av mina killkompisar, för att få höra vad killar verkligen snackar om och liksom hur killar tänker och så..haha random jag vet.

Är du oskuld?

ja det är jag!

Har du strulat nån gång?
ja men asså det va i 4an så kanske inte va så seriöst, men ja det räknas ju.

Är du på g med någon nu?
nej.

Är du kär?
jao..

Vem är din allra bästavän?
kolla där uppe.

Vem är Jonathan?
en kille jag umgåtts lite med, håller på att lära känna och så, han är med i skräckis-gänget, hihi.

Vem är Kevin?
en kille, haha!

När går du och lägger dig på kvällarna?
olika, men mellan 22.00-00.00


dom som är ifyllda är då dom jag valt av alternativen:

Godis/glass

Blått/grönt

Jeans/kjol

Dag/natt

Sova ensam/tillsammans med någon

Sims 2/sims 3

Osminkad/sminkad

Real housewifes of Miami/new jersey

Americas next top model/top model Sverige

Fredag/lördag

Filmkväll/utefest

Av sanna nilsson - 7 mars 2013 10:55

Hej bloggisen, sitter på so'n just nu och är färdig.
Slutar vid 3 idag & då ska jag hem och städa as Usual, och även plugga no och sen är det träning ikväll.

Har inte tränat på hela veckan så är jätte sugen på att för röra på mig lite.

Ska även hinna svara på frågorna jag fått, har väl fått mellan 30-40 frågor tror jag, inte riktigt koll.

Så vi hörs alltså när jag kommer hem. P&K

Av sanna nilsson - 6 mars 2013 22:26

Jag lovade att jag skulle uppdatera idag och jag håller vad jag lovar. Fast det blev lite senare än jag hade tänkt.

Men gick i skolan till halv 2 och stack sen hem direkt och tog det lugnt innan jag stack till konfan vid 4.

va där till 7 eftersom vi även hade föräldrar möte idag där vi fick veta mer om vår konfaresa til Jukkasjärvi (Kiruna).
Vi ska åka tåg i 28 timmar! Och när han berättade allt om hur det va där uppe blev man lite rädd men det kommer säkert bli jättekul!
Sen kom jag hem och åt middag och kollar nu på Champions leauge.

Går igenom väldigt mycket tuffa saker just nu och därför kommer bloggningen inte va lika bra längre, mår allmänt dåligt och jag hoppas ni kan förstå.
Jag kommer blogga så mycket jag kan men vissa dagar kanske det inte blir något, så nu vet ni andledningen.

Men jag kommer svara på frågestunden imorgon, så har ni några frågor kvar så ställ dom nu.
Godnatt P&K

-

Av sanna nilsson - 5 mars 2013 22:58

Bloggar imorgon, promise.

Av sanna nilsson - 4 mars 2013 22:00

Hej bloggen, fick sluta 20 minuter tidigare idag, tack spansklärare!

Idag har jag pluggat spanska, ätit middag och sen haft fys här hemma. Körde ben& arm övningar.

Tänkte även ut och gå en runda men min bror sa att det va svinkallt när han va ute och sprang så Jag hoppade över det.

Kollar just nu på top model Sverige som alldeles strax tar slut och då ska jag släcka och sova. Så vi hörs imorgon P&K

Av sanna nilsson - 3 mars 2013 20:49

Hej bloggen, vi vann båda matcherna idag, den ena med 40-8 vilket är väldigt mycket, haha!
Kom hem vid halv 5 och åt middag & kollade på fotboll.

Har precis gjort klart mitt no-projekt vilket är väldigt skönt! Hade lite ångest över det.

Imorgon är det skola, går till halv 4 och efteråt ska jag bara ta det lugnt för det känns som jag ska bli sjuk och har planer i helgen som inte vill missa + prao om en vecka.

Nu ska jag starta en film och försöka somna tidigt.. Försöka. P&K

Av sanna nilsson - 3 mars 2013 10:41

Godmorgon bloggen, valde att sticka hem från Hk vid elva för jag fick sån plötslig ultra huvudvärk och kände att det va bättre att va hemma då.

Nu när jag vaknade har jag fortfarande lite huvudvärk men jag ska ta en Ipren och spela matchen endå.

Så nu ska jag gå ner och äta frukost, sen ska jag hinna raka benen & gör alla vanliga saker man gör när man fixar sig inför match & förhoppningsvis påbörja min no-läxa. Och jag ska va på fågelbäck vid kvart i 1, så vi hörs P&K

Av sanna nilsson - 2 mars 2013 20:00

Hej bloggen, stannade kvar i stan med Hk och väntade på Daniella, stack sen direkt till södan och kollade på herrarna, jag fick även va golvtorkare för dom saknade en person, haha.

Vi cyklade sen hem till mig och hämtade mina saker och cyklade hem till Hk. Åt middag och nu väntar vi på att melodifestivalen ska börja!

Skulle egentligen va hemma med familjen idag men min mamma skulle iväg så jag ska sova hos Hk istället.

Imorgon har vi match hemma mot Sölvesborg & Hässleholm så kommer befinna mig på fågelbäck hela dagen, fick inte gjort min no-läxa Idag heller så jag får göra något snabbt imorgon kväll. P&K

Ovido - Quiz & Flashcards