saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2013

Av sanna nilsson - 10 mars 2013 12:47

Godmorgon bloggen, kom hem vid 3 tiden, hade jätte mysigt igår.

Vaknade tolv idag och insåg att min träning började klockan 1, så i full panik gjorde jag mig färdig och fick i mig lite mat och ska nu åka till träningen.

Efter träningen ska jag bara va hemma och ta det lugnt, första praoveckan nästa vecka, ska bli jätte kul! P&K

Av sanna nilsson - 9 mars 2013 23:16

Godkväll bloggen, sitter hemma hos Jacob och spelar monopol med han & hans systrar. Mysigt.

Imorgon har jag inget planerat mer än att jag ska träna klockan 1. Vi ska träna med klister imorgon imed att cupen vi ska på till påsk är med klister. Vi hörs annars imorgon. Godnatt bloggen P&K

Av sanna nilsson - 9 mars 2013 10:41

Godmorgon bloggen, gick upp halv tio och sitter nu i bilen på väg till anderslöv.
Är hemma igen vid 1, sen vid halv 2 ska jag träffa Clara och se handboll och ikväll ska vi bort. Mysig lördag. Hörs under dagen P&K

Av sanna nilsson - 8 mars 2013 22:56

Hej bloggen, hinner blogga nu medans jag väntar på att denna skräckfilmen ska ta slut.
har redan sett den och jag avstår gärna att se den igen, haha riktigt äcklig, så Jag sitter och lyssnar på musik istället.

Sticker nog hem vid 1 tiden, imorgon ska jag hk & Simonsson kolla på min brors & Hugos match i anderslöv klockan 11 så måste gå upp vid 9. Sen ska vi som sagt hem till Jacob och hans fina familj. Men jag bloggar mer imorgon så Godnatt bloggen P&K

Av sanna nilsson - 8 mars 2013 18:03

hej bloggen, bloggar från datorn nu, hihi känner mig så ordentlig. ska gå ner och äta middag nu sen ska jag hem till hk.

är så otroligt trött och har skit ont i huvudet men ska ta en ipren & simonsson ska köpa energidricka till mig så det blir nog bra,haha! (simonsson är över 15 därför får hon handla energidricka på willys så hon får handla det till mig för er som ville veta)

killarna kommer ikv också så det blir säkert jätte kul. vet inte om vi ser skräckfilm idag men annars hittar vi på något annat. vi hörs kanske under kvällen annars hörs vi imorgon, P&K


Av sanna nilsson - 8 mars 2013 14:59

Hej bloggen, slutade två idag för vi fick gå när vi hade skrivit klart provet, och provet gick ganska bra.

Sen jag kom hem har jag bara snackat lite med mamma om allt möjligt och nu ska jag ta något att äta.

Får se om det bara blir tjejerna ikväll för alla har klyddat till allt men vi får se.
Iallafall så ska jag även städa idag, så drar jag mig mot Hk senare ikväll. Svar del 3 kommer idag. P&K

Av sanna nilsson - 7 mars 2013 22:03


har du bra relation till din bror?

absolut, asså om jag ska va ärlig så bråkar vi typ aldrig, klart tjafsar vi som normala människor, men ja det har vi verkligen. älskar min bror jätte mycket och kunde inte fått en bättre.

 

har du bra relation till din mamma?

jag har alltid haft en bra relation till min mamma men jag har aldrig berättat saker för henne, asså inget. har haft så många saker jag hållt undan och hållt för mig själv. men nu senaste halv året har vi kommit mycket närmre, och jag berättar nästan allt för min mamma. allt mellan himmel och jord, om någon gjort något roligt i skolan, om jag bråkat med någon, om det är något som gör mig arg, allt möjligt. så ja absolut!

vem är det du är ovän med?

behöver inte nämna namn och tänker inte hänga ut folk på min blogg, därför håller jag det för mig & mina nära vänner.

hur spenderar du din helg då?

imorgon fredag ska jag hem till hk med gänget som jag nämnde innan. spenderar min kväll/natt där. på lördag ska jag först se min brors match med hk & simonsson. sen på kvällen ska familjen hem till jacob och hans familj, trevligt. och på söndag har jag inget bestämt, kortfattat haha.



kommer en del 3 för klockan är mycket och jag måste stänga ner datorn och försöka sova nu så vi hörs imorgon P&K

Ovido - Quiz & Flashcards