saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2013

Av sanna nilsson - 13 mars 2013 19:22

måste göra ett litet "HJÄLP ,MIG" inlägg. tar ju konfirmationen om cirka 2 månader, och har ingen klänning.

vill inte vara sent ute ifall man ångrar sig och vill byta klänning. men för tillfället hittar jag absolut ingenting! så kommentera alla sidor ni vet som har fina VITA klänningar, den måste va vit, jag tycker det är ett måste på en konfirmation.



Av sanna nilsson - 13 mars 2013 11:28

Hej bloggen, ska försöka blogga snabbt nu underhuden jag är på toa för på avdelningen är det full rulle.

Va på dalabadet innan, jätte mysigt.
Nu ska vi äta lunch sen slutar jag om 1 timme och ska då direkt till gymmet. Vi hörs när jag kommer hem sen. P&K

Av sanna nilsson - 12 mars 2013 22:42

Träningen gick sådär idag, själva träningen gick bra men jag fick jätte ont i min rygg.
Har fått bokat tid till introduktionskursen, så ska dit direkt efter Praon imorgon.
sen tror jag att jag träffar nån kompis. Men ska sova nu, ska ju ut och gå imorgon bitti. P&K

Av sanna nilsson - 12 mars 2013 15:50

Älskar min praoplats, att va i små barns omgivning varje dag, jätte mysigt. Va jätte fint väder idag så vi tog en tur ut på gården, fast jag slapp leka, hjälpte en liten flicka runt som precis börjat gå, supersöt!
Dom hade även gympa idag, såå söta.
Ångrar att jag inte valde att va där båda veckorna:/

Slutade halv 1 idag också, och har bara städat eftersom jag struntade i det igår. Ska snart gå och äta middag och sen ska jag fortsätta kolla lite konfirmationsönskningar. Har även träning ikväll klockan 7. Jag uppdaterar er senare P&K

Av sanna nilsson - 12 mars 2013 07:48

Av sanna nilsson - 12 mars 2013 06:39

Godmorgon bloggen, ska käka frukost snart. Tog bara en kortkort runda idag, 2 km tror jag det va, jag är verkligen ingen morgonmänniska,

förstår mig inte på folk som kan sticka till gymmet och va där halv 7 och köra 100% i en timme sen dra till skolan. Respekt till dom som pallar.

Börjar 8 idag också, och jag vill inte bli försenad så jag ska äta nu P&K

Av sanna nilsson - 11 mars 2013 13:14

imed att jag somnade halv 4 inatt skippade jag powerwalken imorse, sov en timme längre istället. får göra det imorgon.

började klockan 8 idag på dalajärs förskola (dagis). va väldigt lugnt idag för många av barnen på avdelningen är lediga på måndagar, vilket va väldigt skönt för jag va såå trött.

fick sluta halv 1, och fick reda på att det kommer jag få göra nästan alla dagar, tummen upp. tänkte se några avsnitt av 90210 idag, har äntligen hittat en sida där man kan se säsong 4/5, TACK HANNA<3. varit helt desperat efter det,haha.

ska inte ut på gymmet idag, utan jag bokar tid idag och åker ut där någon gång i veckan. på schemat idag står det, dammsuga nedanvåningen, städa rummet, fysträning, massa 90210-avsnitt, familjen annorlunda & top model sverige.

jag börjar med 90210, P&K

Av sanna nilsson - 10 mars 2013 20:45

 

nu säger jag godnatt, bara myst framför tvn hela kvällen och har precis lagt fram vad jag ska ha på mig imorgon.

ska ut på en pw imorgon bitti innan praon så har ställt klockan på 05:45. tycker det är jätte mysigt att ta en morgonpromenad, pappa kör mig till praon vid halv 8 tiden. sen slutar jag vid 1 tiden.


har även fått ett gymkort nu så ska ut på gymmet imorgon och gå sån kurs man måste gå. sen ska jag även gymma. men mer om det imorgon, godnatt bloggen P&K

Ovido - Quiz & Flashcards