saannaanilssson

Alla inlägg under mars 2013

Av sanna nilsson - 25 mars 2013 07:26

Godmorgon bloggen, vet att jag inte bloggade igår men jag va ju som sagt med i gruppen som va ansvarig för frukost & lunch sen även disken efteråt, sen hade vi knappt någon fri tid igår förräns på kvällen.

Men scooter & hundspann va jätte häftigt! Fast scooter va lite häftigare. Det gick sjukt fort!

Direkt efter det gick jag Lovis Alva Lindahl Hk nora hilma Emma & saga till Coop och handlade lite grönsaker och dippa som vi skulle smyga in på våra rum för att ha på kvällen.

När vi kom tillbaka fick vi göra lite vad vi ville innan vi skulle till kyrkan för att gå på en gudstjänst. Somnade bokstavligen, Lovis fick putta till mig lite, haha!

Sen gick vi in & åt middag. Och tog såklart disken sen, sen va klockan 8 & vi tjejer (som jag nämnde där uppe) satt inne på rummet med ashög volym på massa gamla låtar och bara hade roligt.

Gick sen ut till dom andra i soffan och körde "jag har aldrig" . Vi hade verkligen jätte kul igår, helt sjukt så mycket vi skrattade.

Blev väckta för 20 minuter sen och ska snart gå upp och klä på mig. Idag ska vi först in till Kiruna & kolla runt lite i stan. Sen åka ner i en gruva på 540 meters djup, ska bli jätte spännande.

Men nu känner jag att jag har skrivit väldigt mycket så vi hörs senare idag P&K

Av sanna nilsson - 23 mars 2013 23:42

Nu säger jag Godnatt, kvällen blev fylld av skratt men även lite mindre roliga saker, säger inte mer än så.
Men trivs jätte bra i vår konfagrupp och alla vi tjejer har jätte kul tillsammans.

Imorgon ska vi gå upp vid 7, jag är med i gruppen som ska fixa frukosten också.. Hrrm.
Sen har vi lite fritid, käka buffé vid halv 12, sen ska vi åka scooter & hundspann. Ska bli jätte kul! Men vi hörs imorgon P&K

Av sanna nilsson - 23 mars 2013 16:50

Hej bloggisen, det va skit mysigt att sova på tåget. Kändes som man va sån luffare haha!
Kom fram i Kiruna vid 12 och bussen anlände 1 i Jukkasjärvi, bor i ett jätte mysigt hus i slutet av hela staden.
Direkt när vi kom hit åt vi & tog på oss varmare kläder sen gick vi till ishotellet, det va skithäftigt! Bilder och sånt får ni när jag kommer hem.
Nu har jag precis duschat och vi slappar bara på rummet, ska nog käka snart tror jag, hörs ikväll P&K

Av sanna nilsson - 22 mars 2013 18:58

Hej bloggen, sitter på nattåget nu, första tåget gick hyfsat snabbt men mådde så sjukt illa. Va framme i Stockholm vid 5 och fick gå runt lite på centralen, gick på nattåget klockan 6 och man fick lite smått panik över hur liten hytten va men det är riktigt mysigt. Tror vi ska äta middag snart, sen blir det mest party i hytten resten av kvällen. Vi hörs när vi hörs P&K

Av sanna nilsson - 22 mars 2013 09:32

Nu är allt färdigpackat & klart. Vi ska köra nu, åker in lite tidigare och handlar skydd Till min iPad, och även ta en fika med mammi&pappi innan jag åker. Mys.
Tåget går 12.11 Min outfit för tågresan är väldigt chill men endå snygg tycker jag! Nu ska vi åka, hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 22 mars 2013 00:00

Hej bloggen. Stressig dag idag, hade tänkt blogga mycket men har bokstavligen inte slappnat av sen imorse.
praoade till 2, kom hem och lagade middag till familjen eftersom mamma inte hann. Sen direkt när hon kom hem åkte vi till stan och handlade lite kläder som jag bl.a Behöver imorgon, kommer bilder!
Kom hem vid 5, åt middag sen körde vi till maxi och handlade all mat jag ska ha med mig. Kom hem vid kvart över 6, bytte om och åkte till träningen. Kom hem vid halv 10 och började packa inför resan imorgon. Ja jag vet att jag packar i sista minuten, haha sån är jag.

Blev klar för cirka en halvtimme sen och sitter nu och laddar ner massa appar till min iPad som jag fick idag, åååååhhh sååå glaaaad!!!!!

För er som inte vet så åker jag till Jukkasjärvi imorgon med konfan. Vi ska åka tåg i 24 timmar så massa gottis och mycket underhållning krävs ju. Men det ska bli en rolig upplevelse, kommer blogga så mycket jag hinner och när jag har täckning för den kan va lite dålig där uppe,haha.

Nu ska jag se senaste avsnittet från pll som kom ut i tisdags & sen ska jag sova. Hörs imorgon P&K

Av sanna nilsson - 18 mars 2013 19:21

Godkväll bloggen, som rubriken lyder har det blivit en helt knas dag.
Va ute i stallet vid 7 med Savannah, vi hinner va där en halvtimme innan Savannah får sån akut allergichock. Så vi tog bussen in till stan & mötte upp hennes bror och gick till akuten. Hon fick massa sprutor & adrenalin osv.. Jag åkte hem sålänge & duschade och så.

Sen vid 11 hade hon kommit hem & mådde bra så vi gick ner till skolan och fick en ny praoplats på Lidl istället, ganska skönt för vi börjar 9 istället för 7 haha!

när jag kom hem la jag mig och kollade på 4 avsnitt av 90210 sen drog jag till gymmet. Körde ganska lätt idag för jag får inte belasta min rygg för mycket, utan vi tar det ett steg i taget.

Kom hem & åt middag och nu ligger jag i badet. Ska snart gå upp och dammsuga och sen är det familjen annorlunda på tv! P&K

Av sanna nilsson - 18 mars 2013 05:40

Godmorgon allesammans, mamma va så snäll och gick upp ännu tidigare än mig och började göra omelett till mig, hihi så söt mamma jag har.
Så jag har precis klätt på mig massa lager kläder och ska nu äta.

Ska träffa Savannah utanför våra hus (hon bor mitt emot mig) vid 06.20 och bussen går halv 7.

Kommer förmodligen inte blogga förrän ikväll för jag praoar ute i stallet till 4 och vi kommer nog ha mycket att göra hela tiden, sen redan klockan 5 ska jag va på gymmet och köra igenom mitt program. Så det är en väldigt stressig måndag för min del.

Men vi hörs ikväll såfall P&K

Ovido - Quiz & Flashcards