saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2013

Av sanna nilsson - 11 februari 2013 18:10

Godkväll allesammans, blev ingen träning för mig pga att jag har fått extremt ont i min rygg igen och har haft huvudverk hela dagen. Antar att kroppen känner att det är dags att vila.

Fick pratat med lärare och vi får se vad som händer.. Har även fått pluggat lite no efter skolan och kan det ganska bra men ska gå igenom det en gång till ikväll,
ska även ta en varm dusch lite senare.

Har faktiskt inget bättre att skriva för tillfället så vi hörs väl senare P&K

Av sanna nilsson - 10 februari 2013 22:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sanna nilsson - 10 februari 2013 17:03

Sakerna som skulle komma upp idag kommer upp nästa vecka, sov nämligen bort hela morgonen och vaknade inte förrän 12 när mamma väckte mig så ja hann vara klä på mig och åka till samlingen.

Vi spelade borta mot lödde och vann med 19-10, väldigt irriterande tränare men det gick ju bra endå!

Sitter i bilen påväg hem och när jag kommer hem ska jag plugga lite no som jag har prov på på tisdag, P&K

Av sanna nilsson - 9 februari 2013 21:47

godkväll allesammans, hur har er lördag varit?


min har varit fullpackad av massa saker, har ju färgat håret idag och trodde det skulle bli mörkare och tycker just nu att det är ganska råttfärgat men jag hoppas att jag vänjer mig.


kom hem därifrån vid 11 och gjorde mig i ordning snabbt och gick till elin vid tjugo över 12, befann mig i kyrkan från halv 1 till cirka 3, blev hämtade av elins mamma och åkte vidare till jespers "konfirmationsfest". va jätte trevligt och god mat, tack för dagen jesper<3


kom hem vid halv 7 och mådde jätte illa men vilade fram till melodifestivalen och mår bättre nu, kollar just nu på QX gaygalan men ska starta hata göteborg nu. haha älskar den filmen! sen ska jag sova och imorgon är det match mot lödde.


imorgon kommer det upp lite saker på bloggen om jag hinner göra det färdigt imorgon förmiddag, så håll koll tomorrow!

men vi hörs blogreaders, P&K

 

bestie -

Av sanna nilsson - 9 februari 2013 11:01

Av sanna nilsson - 9 februari 2013 09:31

Godmorgon, själv har jag varit uppe sen sju. Gck hem till Hk vid 8 och sedan åkte vi vidare till hennes mormor & morfar och åt frukost, mysigt.

Nu är vi i full gång med att färga håret, jag sitter med en platspåse på huvudet nu och ska göra det i en halvtimme! Hk håller på med att få i färgen nu.

När vi är klara här ska jag åka hem och fixa mig ganska snabbt sen åka till kyrkan på konfirmation till Jesper. Och befinner mig hos han resten av kvällen.
Kommer före/efter bild senare sötnosar, P&K

Av sanna nilsson - 8 februari 2013 21:52

Fredag idag, mys! Mitt humör idag gick verkligen från topp till riktigt j*vla arg! Så därav har jag struntat i att blogga pga att jag vill inte vara negativ på bloggen osv..
Men gick i skolan till lite över 2, stack hem och städade och tog det lugnt. Klockan 7 spelade jag match mot Helsingborg och vi vann! Men min rygg är pajad igen.. Frustrerande!

Men nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag ska till Hk 8 imorgon för att sen åka vidare till hennes mormor & morfar och käka frukost och färga håret! Ljusbrunt blir det för oss två, jättekul! Så vi hörs imorgon P&K

Av sanna nilsson - 7 februari 2013 10:14

Godmorgon bloggen- somnade halv 3 inatt och kom verkligen inte upp idag så tog bara på mig det första jag hittade och sminkade mig lite slarvigt. Riktigt bad hair/makeup- day! Hata..

Ska komma en tjej till vår skola som ska prata om hur det är att förlora sin mamma i cancer osv.. Ska faktiskt bli väldigt intressant!
Efter skolan ska jag ner till stan och handla konfirmationspresent till Jesper & en annan sak.. Nomnom.. Haha! Hörs senare P&K

Ovido - Quiz & Flashcards