saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2013

Av sanna nilsson - 20 februari 2013 11:00

Jag har fått frågor om jag kan göra videoinlägg, och om ni vill ha det får ni helt enkelt kommentera vad ni vill se i videoinlägget, om ni kommenterar, blir det videoinlägg, förhoppningsvis haha!

Av sanna nilsson - 20 februari 2013 10:10

Vaknade för tio minuter sen & snart kommer Linnea hit och äter frukost med mig, hihi.
Vi kör en liten ofixar dag och ska bara vara hemma i mjukis osminkade och ha oth Maraton! Jag har redan sett alla serierna men har börjat om med Linnea.
Sen ska jag hinna städa idag också innan pappas gäster kommer hit.
Men vi hörs under dagen, P&K

Av sanna nilsson - 19 februari 2013 15:40

Har inte blivit någon bloggning idag pga att jag vaknade vid 10, käkade klädde på mig och stack direkt till Maja. Har bara slappat där idag med Emilia.
Kom precis hem och ska ta något att äta sen bara ta det lugnt inför träningen.
Har jätte många idéer till bloggen just nu som kommer komma upp så fort jag har tid. Lovar denna gången!
Annars då? Allt rullar på och jag mår bra.
Hur har ert lov vart änsålänge? Har jag några läsare som hade lov förra veckan?
P&K

Av sanna nilsson - 18 februari 2013 14:59

jag blev jätte nöjd- vad tyckte ni?


före:


efter:

   

Av sanna nilsson - 18 februari 2013 10:03

Godmorgon bloggen, somnade ju inte så tidigt igår som jag hade hoppats, låg och skypade med Lindahl Simonsson & Jonathan hela natten, Omnade inte förrän vid halv 5. Men lyckades endå vakna nu så det va bra att jag inte sov bort hela dagen!

Idag har jag inget bestämt, om inte någon smsar om att träffas så stannar jag nog hemma hela dagen och vilar upp mig. Full rulle hela helgen ju! Och i te mycket sömn på nätterna, haha!

Men vi hörs senare under dagen P&K

Av sanna nilsson - 18 februari 2013 02:49

Av sanna nilsson - 17 februari 2013 22:27

Fredag- blev en helt random fredag. Stack till Istanbul på kvällen och överraskade Linnea lite med tjejerna. Stack sen hem till Hk med Lindahl och Simonsson och bara tog det lugnt, efter ett tag gick vi ut och skulle ge Lindahls laddare till Martin som va hos Simon med dom andra killarna, men hon sket i det och gick hem haha, så vi gick tillbaka till Hk men såg att hennes föräldrar hade släckt hela huset så vi vände och gick till Simon istället. Hängde med dom in och kollade skräckfilm. Blev skjutsad hem av min bror vid 3 tiden. Och somnade typ direkt!

Lördag- gick upp vid halv 12 och hade samling halv 1, vann mot Landskrona med typ 20 bollar? Eller mer haha vet inte. Kom sen hem vid 4 och fixade mig osv sen kom Jacob och hans familj hit och vi hade jätte trevligt. Dom åkte nog hem vid 1 tiden och då somnade jag också direkt.

Idag har jag tyvärr inte fått något gjort mer än kollat på min brors match som dom tyävärr förlorade pga att det andra laget satte i typ 5 96or och tog ut alla 98or för att vinna? Aja, kom hem vid 7 och åt middag & kollad på Liverpool som vann med 5-0 , great! Nu kollar jag på Johan Falk och ska snart försöka sova för jag har så otroligt ont i huvudet. Men vi hörs imorgon P&K

Av sanna nilsson - 17 februari 2013 11:22

idag skulle jag publicera powerinlägget, går in på dokument och ska kopiera för att sen läggas in i inläggsfältet. Men vad tror ni har hänt då? Igår när jag satt och rensa bland massa skit har jag även raderat inlägget. Jag blev så irriterad på mig själv,seriöst!
Arrh, men idag har jag lite fixardag, ska ta en lång dusch med hårinpackning, fixa lite på rummet & blogga om helgen som jag lovar er.

Ska även upp till Höör för att se min brors match, det va så länge sen jag såg honom spela! Kul. Så all tid jag har över ska jag lägga på att försöka bygga upp inlägget igen och förhoppningsvis kommer det ut imorgon eller på tisdag! Måste även nämna att min allra bästa vän, min finaste syster, fyller 15 år idag! älskar dig jätte mycket, hoppas du får en fin dag<3 hörs under dagen. P&K

Vad ska ni göra idag då?

Ovido - Quiz & Flashcards