saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2013

Av sanna nilsson - 25 februari 2013 07:37

Godmorgon bloggen, har sett att jag har fått ännu mer frågor. Så tänkte ta en till Q/A nu på morgonen.

Annars hade jag faktiskt ganska lätt för att komma upp imorse, med tanke på att jag somnade klockan 3 inatt. Låg och messade med en fin vän närmare 1 vilket va väldigt korkat.

Men skola till halv 4 idag, sen ska jag höra om någon vill följa med till stan för jag är idrott behov av tröjor just nu, har typ bara massa stickade.
Men vi hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 25 februari 2013 00:06

Vilka killar har du bäst vänskap med? - Asså ärligt så har jag inte jätte bra vänskap med så många killar. Tappat kontakten med några stycken på sista tiden.. Det är väl mest Jesper, sen Kevin och Jonathan, typ.

Har du någonsin haft känslor för en bästavän?
-Ja, Asså en kille då, ja alla vet redan om mitt och Måns lilla drama i somras, haha men allt är lugnt idag och inga hard feelings emellan oss!

Varför umgås du inte med Oskar, Måns och Hanna mer?
- Hanna har jag jätte bra vänskap med, bara att i båda har mycket på gång och har helt enkelt inte hitta tid till varandra. Men jag tycker jätte mycket om Hanna! Måns har jag kontakt med och allt är lugnt mellan oss men vi har haft ganska mycket bråk på sista tiden och bara växt isär. Oskar har jag ingen kontakt med mer än att han går i min klass.

Litar du på någon till 100%?
- nja, 99%.

Är du kär nu?
- Hade denna i förra också med ett väldigt invecklat svar om jag får säga det själv, men lite mer kortfattat. Ja, det är jag.

Trivs du på din skola?
- ja.

Trivs du i din klass?
-nej.

Favoritämne?
- svenska & musik.



Av sanna nilsson - 24 februari 2013 22:20

Godkväll bloggen, har gjort ganska mycket nu på kvällen och har därför inte tänkt på att blogga.
Matchen mot Eslöv blev 18-18 men vi spelade inte alls bra så turen va väl med oss idag.

Har lite ångest över att jag kommer så sent i säng idag eftersom det är skola imorgon och jag ville somna tidigt. Men men..

Jag har faktiskt ingen panik över att det är skola, efter 3 dagar kommer jag säkert tycka det är jättedrygt, men tycker det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna.
Nu ska jag kolla sista delen av johan falk och sen sova, Så jag antar att vi hörs imorgon P&K

Av sanna nilsson - 24 februari 2013 11:59

Godmorgon bloggen, ställde klockan på 9 idag för att ha någon möjlighet att somna ikväll. Sitter just nu i bilen påväg till Eslöv för att spela match.

Efter matchen ska jag bara hem och ta det lugnt och förbereda mig för en ny Skolvecka, men vi har studiedag på fredag vilket är väldigt skönt!

Men vi hörs efter matchen P&K

Av sanna nilsson - 24 februari 2013 11:59

Godmorgon bloggen, ställde klockan på 9 idag för att ha någon möjlighet att somna ikväll. Sitter just nu i bilen påväg till Eslöv för att spela match.

Efter matchen ska jag bara hem och ta det lugnt och förbereda mig för en ny Skolvecka, men vi har studiedag på fredag vilket är väldigt skönt!

Men vi hörs efter matchen P&K

Av sanna nilsson - 23 februari 2013 23:37

vem är du kär i?
- om jag hade sagt att jag va kär skulle alla bara "man kan inte bli kär så snabbt, du känner knappt honom lalala" men han är verkligen "the perfect man", hans personlighet är så himla fin och jag får den känslan i magen när jag tänker på honom- men vem det är.. Det får ni inte veta;)

Är du på g med han?
- nej vi är inte på G.

Var sätter du gränsen på hur mycket äldre en kille får vara än dig?
- Asså jag har Ingen speciell ålder som jag absolut inte får stiga högre än, men killen måste ju va mogen och pålitlig. Hur jag själv känner nu så kanske 95/96a.

Är du redo för ett förhållande med denna kille?
- Asså jag är sjukt rädd för förhållanden, som jag skrev i mina sanningar så har jag sjukt svårt i killars omgivning. Men det beror nog också på att jag inte haft något "seriöst" förhållande. Men hade jag fått chansen hade ja inte tackat nej.

Varför har ni helt plötsligt börjar umgås med dom 97orna? Tror du att du är cool nu eller?
- med 97or tror jag att ni menar Jonathan (som nämnts mycket på bloggen på sista tiden)och dom vi kollade skräckfilm med. Förmodligen är det en kompis till mig som skrivit detta. Och svar på det- jag vet inte varför vi börjat umgås med dom nu? Asså vi kände väl att vi ville börja umgås nu och trivs väl i varandras sällskap? Och jag känner mig inte coolare i deras sällskap än i någon annans av mina vänner. Förstår verkligen inte vad problemet är.

Tycker du inte att du har övergivit dina gamla vänner för att umgås med dom? - Asså jag förstår verkligen inte var detta kommer från. Jag har umgåtts med dom 2 gånger och Jonathan en gång utanför? Varför denna paniken? Jag känner verkligen inte att jag övergivit dom andra, och kan inte förstå om någon av mina andra vänner skulle tycka det.

Av sanna nilsson - 23 februari 2013 19:44

Hejhej, sitter och kollar på scooby-doo med mina små grabbar. Ska bara slappa här ett tag till sen hem och se melodifestivalen, i think.
Tycker ni att melodifestivalen har varit bra? Själv tycker jag inte där har varit någon "wowfaktor" vissa har man ju fastnat för men, antar att man gillar dom mer ju mer man lyssnar på dom.
Imorgon har jag match borta, vet inte var riktigt, haha. Vi hörs mer ikväll när jag kommit hem. P&K

Av sanna nilsson - 23 februari 2013 15:16

Hej bloggen, vaknade vid 11 idag och tog det bara lugnt till runt 2 då ja gick in i duschen och fräscha till mig lite, har precis sminkat mig och ska bara byta om.
Ska vara hos kusinerna om 45 minuter så känner att jag har gott om tid.
Ikväll har jag inget planerat, ska nog bara va hemma och försöka somna tidigt. Men vi hörs under dagen P&K

Skapa flashcards