saannaanilssson

Alla inlägg under februari 2013

Av sanna nilsson - 16 februari 2013 17:29

Bloggar imorgon, helgen blev helt annorlunda än hur planerna såg ut! Tell you everything tomorrow P&K

Av sanna nilsson - 15 februari 2013 12:54

Hj bloggisen, har varit hemma i cirka en timme och har hunnit äta och städat liite, och kollat på tv.
På något vis så lyckades jag slå min mobil rakt på min tand i skolan så en liten bit åkte av.. Så ska till tandläkaren om tjugo minuter och fixa till det, haha!
Sen ska jag hem och fortsätta städa, gör lite tidsinställda inför imorgon och sen ska jag träffa Linnea, så hörs vi mer senare, P&K

Av sanna nilsson - 15 februari 2013 11:00

http://www.bloglovin.com/subscriptions



väldigt vacker länkning men jag orka inte klydda, pussar!

Av sanna nilsson - 15 februari 2013 07:50

hej bloggen, fick mycket gjort igår och har kommit hyffsat långt med powerinlägget, lite justering och sådär, kommer upp imorgon eller på söndag.

annars? det är ju fredag idag om någon hade missat det, haha. men jag slutar redan vid 12 idag så har bara 3 lektion och det är jätte skönt!

så då ska jag hem och städa det sista inför imorgon när några vänner till familjen ska komma hit. ska även försöka avsluta powerinlägget om jag hinner, sen slutar linnea vid 2 tiden och då ska vi umgås och bara ta det lugnt.

ska kolla på flickor A's träning idag, vi flickor 98 har fått möjlighet att träna med dom en gång i veckan men jag känner att jag gärna kollar första gången för att se hur stor pressen är.

sen ikväll ska vi ut och äta på istanbul imed att linnea fyller femton på söndag, grattis i förskott<3

men nu ska jag byta om och sminka mig lite så vi hörs under dagen helt enkelt. P&K

 

fattig webcam-bild

Av sanna nilsson - 13 februari 2013 10:09

Godmorgon, sitter på no-lektionen nu och har genomgång, ganska drygt.

Men slutar halv två idag och ska hem och städa osv. Har sen konfa klockan 4, vi har det denna veckan sp. Vi slipper ha det på lovet, tummen upp!

Får se om jag hittar på något efter konfan, P&K

Av sanna nilsson - 12 februari 2013 22:48

E ni förvånade över att jag bloggar så sent? Det är ju vana nu, men jag hoppas att ni förstår att skoldagarna blir jätte svårt blogga aktivt för jag har skola/skolarbete så många timmar om dagen, sen även träning nästan varje dag. Måste även få lite liva, så tyvärr blir det så.

Men på helgerna ska jag verkligen bättre mig & nu på lovet ska det bloggad regelbundet! Lovar.

Powerinlägget kommer i helgen, nyfikna på vad ni kommer få läsa? Hoppas några tar till sig iallafall.

Nu ska jag sova och imorgon har jag ganska fullt upp, surprise? Natti natti P&K

Av sanna nilsson - 12 februari 2013 07:20

Godmorgon bloggen. Länge sen jag bloggade på morgonen haha! Pluggade no igårkväll och kände att det satt ganska bra men nu på morgonen märkte jag att jag hade glömt att plugga andra sidan i häftet.. Och jag förstår absolut ingenting så får hoppas att några av mina snälla vänner kan komma tidigare och hjälpa mig.

Annars har jag precis ätit frukost, ska göra allt annat man gör på morgonen och sen väntar en ganska lugn skoldag, skönt.

Så vi hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 11 februari 2013 22:33

Har på börjat ett stort inlägg som kommer nån gång i veckan när det är klart- handlar om var gränsen går på hur man får lov att bete sig, vänner som ovänner. Min åsikt & hur jag upplever det. Spännande.

Annars då? Jo just nu kollar jag på sista kvarten av Liverpool. Missade både familjen annorlunda & top model Sverige idag så får se det imorgon istället!

Men ska gå och borsta tänderna snart och sen sovdags, Godnatt P&K

Skapa flashcards