saannaanilssson

Alla inlägg under juni 2012

Av sanna nilsson - 21 juni 2012 11:59

godmiddag alla läsare! Hade jätte mysigt igår med kompisarna! Har precis kommit hem från jordgubbsplockning med pappa och bror, nu ska vi handla till midsommar sen ska jag träffa gänget! (Oskar Jesper Måns josse Maja) kanske tälta ikväll, vi får se men vi hörsammare! Puss

Av sanna nilsson - 20 juni 2012 16:04

mitt livs bästa val.. är MITT bästa val,  och jag håller det privat, så var det med det :D

Av sanna nilsson - 20 juni 2012 15:58

jag hatar människor som är så uppmärksamhets- beroende, människor som alltiid ska ha uppmärksamheten, no matter what, alltid! arrhh hatar det.. det är de första jag kan tänk på just nu.. kan inte komma på något annat .

Av sanna nilsson - 20 juni 2012 15:27

kom hem från summer camp för några timmar sen, det har varit helt underbart dom 4 dagarna! träffade alla saknade vänner från förra året, och lärde känna många nya! 2-3 träningspass per dag, fotboll på kvällarna, umgänge, mysigt, assså det har varit helt perfekt! nu är summer camp slut för min del, är för gammal för det nu. tyvärr. men dom flesta tjejerna möter jag ju i serien, men alla andra får jag träffa på något annat sätt, bildbomd kommer upp sen, ska jag göra en film av det? eller bara lägga ut bilder? ni bestämmer..

jaja.. nu börjar jag njuta av sommarlovet, om typ en timme ska jag träffa måns,jesper,maja och josse. bara chilla.. vet inte vad jag hittar på imorgon men jag tar sommarlovet som det kommer ;)

puss på er .

Av sanna nilsson - 17 juni 2012 07:54

om jag ska välja ETT starkt minne.. så tar jag nog.. SUMMER CAMP 2011! så grymt det var , så jävla häftigt, träffade många nya kompisar, fick träffa dalibor doder, och lärde oss mycket på träningarna, så roligt det var! och IDAG smäller det, idag börjar SUMMER CAMP 2012, bli tränade av skånelaget, pirrigt, men ska bli så sjukt kul att träffa alla igen, som jag har saknat alla!


(kan lika bra berätta om dagen här i detta inlägget) om en timme kör vi och hämtar Linnea s, sen kör vi vidare mot skurup,träffar alla andra som är där, snackar lite, sen har jag ingen aning om vad vi ska göra, men jag ska försöka uppdatera från mobilen dom här 4 dagarna, försöka! annars hörs vi på onsdag kväll, puss på er gullisar!

 

Av sanna nilsson - 16 juni 2012 09:16

jag älskar mycket, jag älskar handboll,jag älskar fotboll, jag älskar hästar, jag älskar mina vänner, jag älskar min familj ! det är väl typ det, man älskar väl allt bra i livet, men det är väl det som betyder mest,

handboll-fotboll-hästar-familj-vänner <3 älskar er!


Av sanna nilsson - 15 juni 2012 17:23

kunde inte blogga igår för efter skolan följde jesper,måns och emilia med mig hem, först gjorde vi typ ingenting, sen gick vi ut på min stutsmatta och typ, gjorde allt möjligt haha, snackade massa om allt möjligt, skönt ibland! dom stack vid halv sex sen hade jag träning halv sju, men jag tränade inte utan kollade bara. kom hem vid 9 och fixade allting till idag, målade naglarna och såhär sen somnade jag vid tolv, idag vaknade jag vid fem, hade ställt klockan på halv 7 egentligen? men gick upp vid halv sex och käkade, sen fixade jag mig, rakade benen, ansiktsvård, sminkade mig och borstade tänderna och såhär, sen vid 8 börjae jag fixa håret och klä på mig sen kom emilia och vi stack till skolan, kollade på sommarshowen, fick glass sen smög vi oss in på andra showen också, tihih, sen stack jag emilia, hk, wilma, elin och emmie till stan och käkade kinamat, gottgott! sen luffade vi bara runt i stan till typ 3, sen stack alla hem! sen dess har jag inte gjort någonting, ska se om någon vill träffas, annars stannar jag bara hemma:) kramisar!

Ovido - Quiz & Flashcards