saannaanilssson

Alla inlägg under juni 2012

Av sanna nilsson - 9 juni 2012 23:04

hejsan nattmänniskor!

haha inte så sent men kom inte på något annat, linnea kom hit vid 8, vi startade Eva& Adam hihi, tog lite onyttigheter och bara hade det roligt! hon stack för typ 10 minuter sen och jag ska starta en film& smsa med en person. eller två.. arh mycket i huvudet just nu, på grund av 1 sms, kan inte bestämma mig.. arh! sova på saken ordentligt.. jaja nog om det, vi hörs imorgon snyggingar;)


Av sanna nilsson - 9 juni 2012 19:26

drog ner till fotbollen själv, och träffade savannah,julia,emmy,nelly,isaac och phelix där! när matchen var slut kom anton också, matchen slutade 5-1 till trelleborg! stannade kvar på vannhög en stund och hade trevligt med dom, stack hem vid 4 kanske(?) segade framför mobilen, åt middag vid 6 och sitter just nu och väntar på att ´Linnea ska äta upp och smsa mig så drar jag ut och träffar henne! hon sover kanske hos mig inatt, inte bestämt en så får se.. men imorgon ska jag va på södan halv 11 och efter jag har dömt ska jag dra till stan med tea, sjukt länge sedan jag umgicks med henne! ska handla lite och ta någon mysig fika! blir säkert jätte bra, men nu ska jag kolla BL & FB, sen smsar väl linnea,haha puss på er!


Av sanna nilsson - 9 juni 2012 19:24

mitt namn är Sanna Helena Nilsson..

 

Av sanna nilsson - 9 juni 2012 12:32

hej på er!

var i stan en snabb runda innan, men hittade jag någon klänning? NEJ, så det blir den jag hade beställt, men jag gillar den mer nu än igår så det blir säkert bra! har precis ätit och försöker få tag på någon kompis som vill hänga med och se på fotboll:D annars får jag väl dra dit själv..men jag bloggar mer snart! puss på er!

 

Av sanna nilsson - 8 juni 2012 22:50

                             

laddar upp fler imorgon.. laggar helt nu!

 
Av sanna nilsson - 8 juni 2012 22:16

ändrade planer imorgon... det var tydligen på söndag jag skulle döma fotboll,haha.så får se om det blir något med Linnea på kvällen... så på förmiddagen ska jag istället ta det lite lugnt, och sticker förmodligen till stan lite tidigare då. så hinner jag hem innan philles match, tror jag, ah jag ville bara säga det, xoxo!

 

Av sanna nilsson - 8 juni 2012 20:28

hade precis skrivit klart inlägget om idag.. och internet slutade funka... fuck! men jag umgick med Linnea och Linnea idag och vi hade skit kul! haha.. har kollat skolavslutningsklänning hela kvällen för den jag hade beställt kom idag och den satt inte bra alls..så hittade jag en jätte fin fast såklart.. den kom inte förrän i mitten av juli, lite sent! blev så sur.. ska till stan med mamma imorgon och se om där finns någon!

morgondagen ser ut såhär: gå upp vid 8, sticka till södan vid kvart över nio för att dömma 10åringar i fotboll! sen hem och duscha och sticka till stan med mamma, sen mot vannhög för att kolla på min bror, hem och chilla, sen träffa Linnea och sen sover hon här på kvällen eller så sover jag hos henne! mys. ja fullspäckad dag imorgon! men ska klämma in lite inlägg under tiden, loovar! vi hörs , puss på er!

 

Av sanna nilsson - 8 juni 2012 19:24

NÖDFALL! BEHÖVER VERKLIGEN HJÄLP, KAN NI NÅGRA HEMSIDOR MED FINA KLÄNNINGAR SÅ KOMENTERA GÄRNA DET I DETTA INLÄGG! BEHÖVER ALL HJÄLP JAG KAN FÅ, HAR SKOLAVSLUTNING OCH 1 VECKA OCH KLÄNNINGEN JAG BESTÄLLDE BLEV INTE BRA, SÅ SNÄLLA NI..  

Ovido - Quiz & Flashcards