saannaanilssson

Alla inlägg under juni 2012

Av sanna nilsson - 14 juni 2012 08:21

skrev ett perfekt inlägg så stängdes datorn av, fuck. men jag ska börja fixa mig vid halv 9 sen kommer måns vid halv tio, så cyklar vi till jesper sen till emilia och sen vidare till dalabadet! ska va där till två med skolan, sen sticker jag hem och tar det lugnt med hårinpackning och sånt´, sen imorgon är det skolavslutning! spenderar den med några fina vänner. puss på er!

 

Av sanna nilsson - 13 juni 2012 17:41

spelade fotbolslturnering idag, gick sådär.. haha förlorade alla förutom en! kom hem vid tjugo över två, följde måns en bit också.. duschade snabbt och fixade mig , sen kom clara och vi stack och mötte måns, sen stack vi till oskar& anton och sen vidare till stan, käkade mc, eller en glass men ja.. sen luffade vi bara i stan en stund sen stack vi hem, gick ut en stund och sola sen blev det jätte kallt så jag gick in och bytte om igen och då blev det varmt igen?..nu ska jag kolla lite fb& BL sen börjar glamour, sov morgon imorgon, börjar klockan tio på dalabadet så jag cyklar dit med några kompisar! puss på er.

 

my boyfriends, genom allt ...

Av sanna nilsson - 13 juni 2012 17:37

ja.. de ni, det känner jag inte för att ta här på bloggen, och med det menar jag såklart att det handlar om en kille, haha:) men ja vem säger jag inte och vad det handlar om säger jag inte heller, hejjdå ..

Av sanna nilsson - 12 juni 2012 20:59

hejsan sötnosar! skolan var faktiskt rolig idag, hade först matte fast vi gjorde egentligen ingenting? sen städade vi skåpen och lämnade in nyckel och sånt här, när vi var klara hade vi bild, fick göra vad vi ville där också, lämnade även vår present till kerstin då, eftersom hon ska gå i pension! sen kollade vi på film på spanskan, sen åt vi, efter lunchen gick vi ut och typ körde massa lekar och sånt som vi ville köra, haha! och till sist hade vi alice och åt kakor och snackade! lämnade vår present till alice också, så började hon gråta, och kan jag hålla mig, NÄ! så jag började ju också, och till slut kom det tårar från oss alla sex, vi kommer sakna alice otroligt mycket, låter kanske konstigt att säga så men jag ser inte alice som en dryg tråkig lärare, även fast hon lär oss massa saker gör hon det på ett roligt sätt, jag hatade so innan så drygt. sen när vi fick alice blev det bara roligare och roligare! alice är riktigt cool, ärligt talat, svårt för ett att förstår som inte har henne, men hon är grym! det är inte så att hon är chill coh låter oss göra vad som helst, men ibland får man endå ha lite kul med henne, skömta och så här! men som sagt vi kommer sakna alice grymt mycket, och jag vet att jag talar från dom flesta i klassen när jag säger det.. ja.. nog om det, imorgon är det fotbollsturnering för min del, spelar med röda imorgon, tihi:) vi hörs imorgon under dagen förmodligen, puss på er.

 

alice i mitten + vi tjejer som handlade present!

Av sanna nilsson - 12 juni 2012 20:44

Maja Nilsson är en barndomsvän som jag fortfarande umgås med , gick med henne på samma dagis och avdelning, lekte mycket med henne där! sen har vi ju gått på samma skola hela livet jag och lilla majjsen:D sen även Måns Persson& Oskar Dahlsjö, gick på samma dagis också, vi lekte jätte mycket jag och dom två + min bror! gick på kalas till varandra, jag och oskar lekte på fritiden, haha ja när vi va typ jätte små, gulligt :) men jag tror det är dom tre som jag fortfarande har kontakt med och jag tycker om dom alla tre :) kram på er! hejjdå


(hade bara bild på måns på datorn haha. så lägger inte upp! )


Av sanna nilsson - 11 juni 2012 20:14


 Clara Lerby- du är den jag känt längst av mina bästa vänner! har alltid roligt med dig, och du är den som man kan prata med om ALLT, mellan himmel och jord! du lyssnar alltid, och finns alltid där om det så bara är att sitta och lyssna, så betyder det väldigt mycket! du bryr dig om alla andra, och vill att alla ska ha det bra, men tänker sällan på dig själv, och du gör en alltid glad med ditt lilla nötskal till hjärna! haha, otrolig är du snygging! <3

 

Emilia Carlsson- haha ja.. vad ska man säga om dig då.. du vet redan vad jag tycker om dig.. nog den knäppaste av alla! du kan inte sitta still och vara tyst en minut , vid undantag om du är sur! asså det går inte att vara sur i din närhet, för du bara lyser upp allt med din humor! jag älskar dig, fast jag visar det på ett konstigt sätt ,thihih..<3


   

Linnea Hye-Knudsen- den tjej jag vet aldrig sviker en! finns för en genom vått och torrt, och jag är otroligt glad att jag har dig! jag berättar inte det ofta, men jag menar det, du är helt underbar och du har en stor plats i mitt hjärta, sötnos!<3

  

Linnea Simonsson- min bästa vän. vad ska man säga? inte en lugnt stund med dig, du är helt underbar, energi-barn på hög nivå! rolig, otroligt söt och helt underbar! man kan berättta precis ALLT, och jag vet att du inte sprider vidare det, inte något. litar på dig riktigt mycket! du betyder riktigt mycket och jag vill inte byta ut dig för någon! älskar dig bästa vän<3


Av sanna nilsson - 10 juni 2012 20:24




  lagom gammal bild, tagen December 2009!!

Av sanna nilsson - 10 juni 2012 18:41

hallå! har inte kunnat blogga idag för jag har inte varit hemma, vaknade tjugo över nio, stack till södan med savannah vid halv elva och dömde flickor10, gick ganska bra! stannade kvar och kollade på js och dom med savannah, julia, phelix, isaac, adrian och jack! kom hem 13:05 och skulle ta bussen med tea 13:27 så hoppade snabbt in i duschen och fixade mig sen stack jag! hade det jättte trevligt med tea! käkade mc, handlade lite saker som ni kan se sen, kommer göra en video i slutét av månaden på saker jag har köpt så slipper jag lägga upp varje gång, ska börja med det! stack hem från stan vid 4,tack för dagen tea<3, käkade middag när jag kom hem och just nu kolalr jag på spanien- italien, HEJA SPANIEN! hörs sen //xoxo.

Ovido - Quiz & Flashcards