saannaanilssson

Alla inlägg under juni 2012

Av sanna nilsson - 25 juni 2012 16:03

bilderna från summer camp kommer också med här, kanske inte i ordning, men..

längst ner lite till vänster sitter jag, hihih!

     

            

                                                                                                                     

Av sanna nilsson - 25 juni 2012 14:23

hej på er!

vaknade vid 11 idag och skulle va på vångavallen innan tovlv för att hämta pengar för domarsaken! 120 spenn, haha! kom hem och kollade på film, sorlig, hmm. nu skypar jag med några tjejer som jag inte känner, endå kul! senare ska jag träffa linnea,elin och emilia, kanske söver över också men inte bestämt än .. men vi hörs sen gullisar" puss

 

Av sanna nilsson - 24 juni 2012 13:00

tjena!

helt ändrade planer igår, stannade hemma hela dagen istället för att träffa dom, vid halv åtta träffade jag clara, och vid 8 träffade vi jacob& lucas, vi drog till möllers, va där till kanske 9 tiden, inte så många människor där så.. stack till jacob och lucas, eller ja i närheten av deras hus, spelade fotboll och sånt, jag och clara stack vid halv elva, tack för kvällen<3 idag vaknade jag vid halv 12, har bara ätit lite och kollat på film "teen spirit" den var jätte bra! ska starta en ny nu, sen ska jag träffa clara, puss på er!

 


DO BEFORE I DIE!

Av sanna nilsson - 23 juni 2012 12:17

hade jätte trevligt igår! god mat, lekte med massa energirika tjejer! senare mot kvällen för att hålla oss vakna spelade vi äldre barn lite kort, haha! kom hem vid halv tre och somnade vid tre, vaknade vid 11 , idag ska jag träffa gänget( jesper måns oskar maja) vet inte om clara skulle va med också.. vi ska kanske bada, elelr så hittar vi på något annat, men ikväll drar vi till möllers, vet inte om alla ska med men vi hörs när det är mer bestämt, pusssssssss'

Av sanna nilsson - 22 juni 2012 14:53

träffade måns och clara igår vid halv åtta, stack ner till brorsans fotbollavslutning och fick lite läsk och godis tihih:) väntade på jesper och oskar, sen kom maja josse och tea, vi drog till a&g och handlade energidrycker! till skotten och handlade godis, sen sa vi hejdå till tea som åker till serbien idag i sju veckor, ha det bra tea<3 jag stack hem och packade sen stack jag till maja där alla var, tog upp tälten och bara umgicks, alla var speedade hela natten, men vid 5 somnade alla, inte på rätt ställe men jaja, haha, vid halv sex vaknade alla igen, då gick vi till entre och köpte frulle, gick tillbaka och la oss i tälten igen, somnade klockan åtta igen och vaknade tio, så 2,5 timmars sömn inatt! kollade på film och sånt sen stack jag hem vid 2 tiden, somnade i en timme och nu sitter jag här, om en halvtimme ska jag ta fram kläder till ikväll och sen fixa mig, familjen ska hem till några vänner vid 5! puss på er.

Av sanna nilsson - 22 juni 2012 14:49

ja. haha, jag kan inte svara så direkt för jag har ju köpt myyyycket i mitt liv, men det är väl någon tråkig t-shirt som jag använt kanske 3 gånger som sen slängs längst ner i byrån och inte tas upp igen, onödig jag vet, men så är det, man köper en tröja, är skit stolt över den och äälskar den i några veckor sen tröttnar man och köper nytt!:D men mer om gårdagen kommer snart...puss

Av sanna nilsson - 21 juni 2012 18:35

     

Av sanna nilsson - 21 juni 2012 17:54

har haft jätte mysigt med min pappa& bror idag! plockade jordgubbar, handlade till midsommar spelade krocket, låg på gräsmattan med brorsan och bara lyssnade på musik, jag badade lite! mysiigt, gjorde även egen glass som ska smakas sen! om en stund ska jag träffa måns, sen går vi till jesper och oskars träning, sen möter vi upp maja och josse, får se om alla kan trycka ihop sig i 2 2manna-tält, haha får se hur det går , men bilder från summer camp kommer imorgon, loovar! puss

Skapa flashcards