saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna nilsson - 17 maj 2011 07:58

jja, någon som alltid ställer upp. Man har tur om man har någon som ALLTID ställer upp, och den lyckan har jag fått .. 

LinneaSimonsson : min stora ängel,,du finns alltid där . har jag något problem vet jag att du finns vid min sida ,alltid ! och det är jag sssssåååå glad över, (L)

SaraFard: har jag något problem så kan jag bara säga det till dig, så löser du allting. du är guds gåva från ovan ,(L)

TeaMilosevic: du är en sådan humorängel från himlen . är man sur eller ledsen så bara du öppnar munnen och får ut något , ja man kan ju inte hålla sig , man bara måste skratta , så man blir automatiskt på bra humör med dig i närheten (L)


älskar er ! 

hejjdå .

Av sanna nilsson - 16 maj 2011 20:45

ja där finns faktiskt mycket jag avskyr, vissa som nästan är på skojj hållet, och vissa som är på det riktigt seriösa hållet .

att jag hatar Manchester United, det vet alla som känner mig på riktigt, 

sen hatar jag folk som försöker va någon annan , bara va er själva för guds skull ! hur svårt e det . det är tydligen svårare att va sig själv än att va någon annan .


men om jag ska välja något som jag verkligen avskyr,....hrrm....

(5 minuter senare)

ärrh, jag veet inte vad jag ska välja. jag tar nog morgonar(stavning) för jag är inte morgonpigg alls ! hatar,hatar,haaaaaatttttaaaarrrrrr deeet ! 


ja nu fick ni svaret !

hejjdå ! :)

Av sanna nilsson - 16 maj 2011 07:54

HejHej ! 

vissa kanske hade lite funderingar runt gårdagens outfit . ( varför har hon fotbollskläder på sig hela dagen? ) jo, för att jag klädde det på mig vid halv tio tiden , spelade match uppe i Lomma (resultat kommer..) sedan körde jag & mamma direkt till min brors match i Lund, så jag hann inte duscha i mellan.. sen kom vi inte hem förrän vid tjugo över fyra , då tog jag en lång & varm dusch. sedan var klockan 5 och då var det Liverpool och då hade jag ju bara pyamas , så min outfit var ju fotbollskläder :)


hejdå -

Av sanna nilsson - 15 maj 2011 20:03

här kommer dagens outfit ! 

    hejdå .

Av sanna nilsson - 14 maj 2011 20:40

HejHej ! 


idag gick jag upp runt halv åtta, så jag sov runt sex timmar -.- . fixade mig lite , sen ska ni höra hur smart jag e : jag hade mina match shorts på mig på gympan i fredags, så glömde jag min gympakass i skolan :P och där var ju mina skor oxxå . så jag fick låna savannahs skor & shorts , men när jag väl kom till södan vid nio tiden då får jag reda på att man inte behövde ha matchkläderna, haha !

mitt lag vann alltid så ägiga vi e (Y) spelade med Hannah <3. och kossan :P

.

jonas, <3Julia Rengbo's pappa kom och hämtade oss vid kvart i tre tiden , när vi kom hem till dom duschade jag ,sen duschade Julia och då tittade jag slut på united matchen . när julia var klar åt vi lite och då brände jag mig på ugnen , hehe! mitt skin bblev helt smält typ :).. svider nu , men får ju skylla mig själv ! vi spelade lite mario på wii, och bara så ni vet så är jag bäst på det. hrrm---

mamma hämtade mig vid sex tiden . när vi kom hem åt vi sen har jag bara tittat på tv och kollat bloggar . snart börjar eurovision song contest 2011 . kör ni eric ! :)) <3 


imorgon blir det match , götttt ! (Y)

pussssssss '

älskar dig, bästavän '  

Av sanna nilsson - 14 maj 2011 19:52

här kommer några av dom bloggarna jag följer, men det blir lite mycket om jag ska ta alla, så jag tar dom 10 jag kollar på mest -


http://adelleslife.blogg.sebloggens design&header är jätte fin ,hon skrivero m sin vardag & shopping, lägger upp bilder väldigt ofta :) tycker ni ska kolla den .


http://alicialarsson.bloggplatsen.sesöt&gullig tjej , som skriver mycket om sina vänner & sitt hästliv. väldigt rolig & bra blogg. tycker ni ska kolla den .


www.feliciajacobzon.bloggplatsen.sesöt tjej.. som också skriver om sitt hästliv & vänner , tycker ni ska kolla den .


http://marbes.blogg.sesöt tjej med en riktigt fin blogg. väldigt aktiv , och lägger upp fina inlägg i varje inlägg ' kolla den !


http://lifeasjohanna.blogg.sefin blogg och aktiv gullig tjej !skriver mycket om sin vardag med bilder .:) kolla den .


http://hannahpotter.bloggplatsen.seövergulllig unge ! som är helt underbar . jätte fin blogg ,och lägger ofta upp ffina bilder .kolla den !


http://wilmasandberglarsson.bloggplatsen.sesssssssöt gulleplutt , fina bilder och skriver mycket om sin varda' kolla den också ! 


http://majjarosen.bloggplatsen.sefffin blogg & söt tjej , kolla den .


http://teamilosevic.bloggplatsen.se : översöt tjej,som bloggar ofta, fin header.. :D kolla den !

www.saralouisefard.blogg.segullligaste tjejen . finns alltid för en ! & hon skriver om sitt liv &känslor . fina bilder i nässstan varje inlägg , kolla den . 


jjja dom 10 bloggarna kollar jag nog mest, men sen finns där jätte många andra fina bloggar jag kollar mycket på också ! :))

Av sanna nilsson - 13 maj 2011 07:43

  denna bilden säger väldigt mycket för mig !

så många minnen vi skapade den sommaren , så många minnen jag har med min bästavän'

jag älskar dig ...

Av sanna nilsson - 12 maj 2011 18:45

jag har en storebror som heter Philip Nilsson .

han fyllde 14 år nu i maj.

han spelar fotboll i fc trelleborg, och "hejar" såklart också på liverpool .

vi bråkar inte jätte ofta nu längre , vi gjorde det när vi va i typ 8 & 9 års åldern.

men sedan har det bara minskat med bråken och nu bråkar vi knappt, vi har kanske något "litet gräl" en gång i veckan max. !

ja jag har nog inte så mycket mer att berätta , vi är ju inte världens största familj precis ! :)


hejdå !!

Ovido - Quiz & Flashcards