saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna nilsson - 25 maj 2011 20:46

om jag ska va ärlig så saknar jag väldigt mycket , som tillexempel soommmaar !

men något jag verkligen saknar är min gammelfarmor Elisabeth~ Hon dog för ca. 1 år sedan av ålderdom & hon var väldigt ofta sjuk , till slut orkade hon inte mer!

saknar henne extra mycket för innan träffade jag henne mycket och så, men nu dom senaste åren innan hon försvann träffade jag henne aldrig för hon var så sjuk&gammal så hon klarade inte av att komma på kalas och sånt , och när mamma hade hämtat mig efter fotbollslägert i maglarp får jag beskedet att gammelfarmor hade dött!

men jag vet att hon har det bra i himlen , och att jag saknar henne & kommer alltid minnas dig Gammelfarmor (L'  

 


alla har varit små :)

Av sanna nilsson - 24 maj 2011 08:19

HejHej ! 


gårdagen spenderades med Elin , gjorde lite smått & skoj under dagen , sedan vid halv fem stack vi till vånga och tittade på fotbollsträning, jag fick inte träna pågrundav min hosta :( men vid typ tjugo i sex, stack vi till södan för Wiktor skulle träna brottning(ishockeyträning på sommaren) så trodde vi att dom skulle va i brottningshallen, men nä dom var ju i ishallen ,jag,elin,sara gick runt som idioter jätte länge så vi såg kanske en kvart av träningen! :D

sedan stack jag hem och åt , och kollade lite på projekt runway & total blackout. klockan nio började säsongstart av the good wife .


idag ska man till Lund med klassen . Igårkväll fick jag sitta och skriva in alla saker vi skulle ha för e man den enda tjejen i gruppen så får man ju sköta det mesta:p

ska ju vara med Jesper & Oskar & Anton.v .


hajjjjdå -

  ~ älskar dig Linnea ~

Av sanna nilsson - 24 maj 2011 08:15

om jag ska vara helt ärlig är jag inte rädd för speciellt mycket. 

ärligt talat kan  jag inte komma på något just nu, jag älskar höjder, jag älskar vatten , jag älskar karuseller , jag är inte rädd för något speciellt djur tror jag !


men om jag måste ta något så tar jag Råttor&Möss, jag är inte direkt rädd för dom, men dom är så jävla äckliga, och deras långa svansar. uuurhhh ! hatar dom !. 



hejdå .

Av sanna nilsson - 23 maj 2011 08:02

header tävling !



TÄVLINGEN FUNGERAR SÅHÄR : 


  •  ni komenterar i detta inlägget att ni är med i tävlingen.
  • ni gör en header med bilder jag skickar till er när ni har anmält er.
  • den som har gjort den finaste headern , kommer jag andvända på min blogg . 
  • tävlingen pågår ända till Söndag denna vecka.
hejjdå -
Av sanna nilsson - 23 maj 2011 08:00

HejHej !

jag drar till skolan om några minuter ska bara sminka mig, ssååå ..

efter skolan så umgås jag förmodligen med Savannah & Linnea , om jag kunde va med dom.. :) 


hejdå .

Av sanna nilsson - 23 maj 2011 07:56

ja, jag är väldigt känslig när det gäller filmer , alltså jag börjar gråta väldigt lätt!

men måste jag välja en så finns där en film jag gråter extra mycket på .


Dear john .


umderbar film , jag älskar den . har ni inte sett den så rekomenderar jag er att se den :) sedan är där en film som Albulena i min klass har rekomenderat till mig , som heter: walk to remember . om någon har sett den  kan ni gärna komentera vad ni tyckte om den , så jag vet om det är något att se ! 



hejjdå -


Av sanna nilsson - 22 maj 2011 19:12

jag är med och tävlar om veckans blogg- på Lisa Andersson's blogg :)

http://lisaanderssonn.blogg.se

kolla bloggen !

Av sanna nilsson - 22 maj 2011 09:12

HejHej ! 

ja rubriken säger det mesta, sitter hemma nu med 38 graders feber och hosta, allmänt mår jag ganska bra idag faktiskt, blev lite bättre över natten . men alvedonen har nog börjat hjälpa, måste bara nämna att jag har lärt mig en sak denna helgen : svälja tabletter (Y) innan fick jag alltid ta flytande och det smakade blää ! nu harj ag lärt mig att ta tabletter så nu smakar dom ju ingenting :) 


kan ta snabbt hur gårdagen såg ut  :

vaknade vid halv åtta, tittade på DEAR JOHN  ni måste se den , helt underbar film.

vid kvart över nio , åt jag frukost sen gjorde jag mig i ordning för träning på köpingeskolans konsgräs, tränade handboll där :) innan träningen stack  jag till vannhög med clara för att titta på Poo:ornas match, slutade 5-3 tror jag , vid tjugo i elva kom sara och savannah då cyklade vi till köpinge . efter träningen stack jag hem och duschade sen ner på vannhög och träffade elin & josse & linnea simonsson för att titta på min bror . clara kom efter en stund , dom förlorade med 2-1 menmen.. deras föräldrar var inte riktigt friska oxies föräldrar då!

efter matchen. stack jag & josse & elin & clara till elins gård och träffade Wiktor D & lee , hände massa saker där men det behöver jag inte ta upp ... Jesper kom ut igen , och lee stack :) vi körde kung & dam och snackade lite och hade riktigt roliigt , vi skulle egentligen sova i tält allihopa hemma hos typ josse , men dom hade ju gäster , HK'S familj , så hk va med på kvällen . jag stack hem vid kvart i nio tiden för jag hade riktig huvudvärk och hosta, det visade sig att jag hade feber . sååå ... idag ska jag väl bara chilla och försöka bli frisk till imorgon  .


fick ett skrapsår när jag föll för dig ,

hejdå  -

Ovido - Quiz & Flashcards