saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna nilsson - 12 maj 2011 07:59

 

Linnea Simonsson- det är en vän jag verkligen litar på . hon är helt underbar, jag kan säga vad som helst ,hur pinsamt som helst , hur töntigt som helst.. men hon går endå inte och sprider vidare det ... jag älskar dig över hela mitt hjärta(L'


sen vill jag bara nämna Sara fard<3 för att hon alltid är så underbar.., jag kan berätta exakt allt för dig , älskar dig otroligt mycket .


dom två är nog dom jag kan lita på när de än gäller . (L)


....

HejHej ! 


gårdagen var rolig , efter skolan spelade jag kung&dam med tea,jesper och oskar, sen stack tea , och jag oskar&jesper körde klockan .. sen stack vi upp på taket inne på fotbollsplanen ,riktigt kul (Y)-  vi stack hem vid kvart i fyra .när jag kom hem satt jag lite vid datan ute i det överfinavädret ! elin ringde och undrade om jag ville träffa henne. så jag gick och käkade sen träffade jag henne på vannhög vid typ halv sju . vi tittade på P99 match slutade med förlust med typ 5-3 .

P00  tränade bredvid så vi slängde en liten blick där också . occchhh... jag va bollkalle ,, haha :P

idag ska jag bara stäääda . :(

 

Av sanna nilsson - 12 maj 2011 07:54

något som gör mig glad ., det är mycket som gör mig glad, men om jag måste välja något så tar jag nog, när någon gör något riktigt snällt, när man verkligen har en vän som man kan dela hela sitt liv med. man vet att personen skyddar ens hemligheter med sitt liv. och det känner jag att jag har, men tyvärr inte så många , men det viktigaste är inte att ha många vänner utan att ha riktiga vänner .

det gör mig glad :))

Av sanna nilsson - 10 maj 2011 16:49

jag heter Sanna Nilsson .

jag föddes den 13 november 1998. alltså är jag 12 år snart 13.

jag bor på lillevångsvägen i trelleborg i skåne .

mina favorit färger är.. eller egentligen tycker jag om väldigt många färger men om jag måste välja så är det rosa & blå.

jag spelar handboll i trelleborgs hbk & fotboll i ifk trelleborg. 

jag har alltid "hejat" på liverpool och kommer alltid göra. 

jag är oftast glad, men har väldigt dåligt tålamod, och... är riktigt envis !

jag tycker inte om folk som inte står för vad dom säger, ena dagen säger dom något om någon.. men nästa dag säger dom att dom inte har sagt det..

tyärr finns det folk jag känner som håller på så. 

ja.. det var väl "ganska " kort om mig.. kommer inte på så mycket mer att säga så..

hajjdå !

Av sanna nilsson - 10 maj 2011 08:18

HejHej ! 

gårdagen behöver jag inte berätta något om, vanlig träning sen kollade jag lite på kalvinknatet .

liverpool spelade och vann med 5-2 mot fulham . maxi rodriugez , kiiing (L'


idag har man lite sovmorgon men jag sov inte längre för det ,ska sticka till lillevång om typ tio minuter för att jag,josse,maja och savannah ska cykla till albäck, får se om vi träffade på jesper,anton och oskar,annars skiter vi i dom :pp

kommer hem vid typ halv fyra, sen träning klockan sex :))

tänkte börja med detta , vad tycker ni?


1. om mig

2.något som gör mig glad

3. en vän jag litar på

4. mina syskon

5. en bild som säger mer än 1000 ord för mig

6. vilka bloggar jag läser & varför

7. dagens outfit.

8. något jag avskyr

9. den som alltid ställer upp

10. ett fint minne

11. en plats jag älskar att vara på

12. min familj

13. musik tips

14. min favorit sport

15. en film som får mig att gråta

16. mina rädslor

17. det här saknar jag

18. tre sanningar

19. den här dagen ..

20. favorit hobby

21. vad jag har i min handväska

22. den här månaden har varit-

23. ett land jag vill besöka

24. mina svaga sidor

25. beskrivning av en äkta vän

26. mina favorit färger

27. en låt som väcker känslor

28. mina drömmar

29. mina/mitt favorit ämne

30. mitt favorit program


 

Av sanna nilsson - 8 maj 2011 21:06

HejHej ! 


tivolit var roligt, för utom att savannah mådde jätte illa & yr så hennes mamma fick komma och hämta henne . :(

när jag kom hem vid tjugo i fyra tiden var jag riktigt trött , ont i halsen och ont i magen . vi åt lite, sen gick jag raka vägen upp och la mig i min soffa med duntäcke och masssa kuddar och tittade på manchester united- chelsea .. 2-1 slutade den matchen ... 

sen dess har jag bara suttit vid datan och fixat med headern och kollat textstiler men jag har det nu ett tag iaf. nu tittar jag på pensionärsjävlar på semester ,så ska stänga av datan och krypa ner i sängen för jag är riktigt trött, somnar nog endå inte förrän senare . hade tänkt börja med sådana dagsuppgifter saker, får se om det men hejjdå ! 

 

Av sanna nilsson - 8 maj 2011 09:55

HejHej ! 


tar snabbt gårdagen : mormor och morfar och albin hämtade mig vid kvart över nio, vi var i Ystad vid fem i tio, albin sprang direkt till lekplatsen :) vi var där en stund .. sen tittade vi på masssa djur , bland annat : zebror, åsnor, oxar, kor,grisar ja massa fler också . och såklart albins favoriter för dagen . APOR :)

vi fikade lite, sen klappade vi åsnorna, så sööta ! :D vi tog en glass , sen åkte vi hem. jag var hemma vid typ 2 tiden . tittade på slutet av philles match slutade med vinst med 2-0 .. stack hem och duschade sen fixade jag mig. sedan stack familjen på kalas i den lokalen på danskavägen . för bianca,milton och amelia :D ... jasg stack hem vid åtta tiden för jag mådde inte så bra och hade ont i halsen. ,, somnade vid kvart över elva. 


idag : vaknade typ åtta, åt frukost & beställde lite kläder . nu tittar jag på biggest loser och sitter vid datan . nu ska jag kolla mina favorit bloggar . jag ska börja fixa mig vid.. om 45 typ för jag ska kolla lite på min bror när han spelar match sen ska jag träffa simonsson&hk&savannah tjugo i ett ,sen drar vi till tivolit :DD <3


puss'

 

Av sanna nilsson - 7 maj 2011 08:53

HejHej ! 


tar snabbt vad som hände i gårdagen : efter skolan stack jag hem och väntade på att Linnea HK & Linnea simonsson skulle sluta , när dom ringde så fixade jag mig lite, vi missade bussen havl tre så vi gick dit men det gick bra endå :D ,vi kom till stan och kollade lite till clara för hon blir ju 12 på söndag :) !!

vi stack hem vid tio över fem med bussen , stack hem och hämtade match tröjan ( handboll ) sedan stack jag,linnea s, linnea hk, savannah till södan och snackade lite med benjamin & någon jacob(?) , vid fem i sex cyklade vi hem till matilda, och där hade vi så jävla kul :DDDDD ! hannah måste bara säga att du är skiiit duktig på att sjunga, wilma osså (Y) .- kom hem, kollade på twilight med mamma vid sådär tio tiden , somnade vid kanske tolv.. :) 

mormor&morfar och albin kommer snart och hämtar mig sen åker vi till Ystad djurpark , kul ! 

hejjjdå (L' 

 

Av sanna nilsson - 5 maj 2011 15:48

HejHej !

här kommer alla bilderna från lovet.. :D


                                 

Ovido - Quiz & Flashcards