saannaanilssson

Alla inlägg under september 2011

Av sanna nilsson - 8 september 2011 07:57

hejhej !

idag blir sista skoldagen för veckan, för imorgon åker jag& världens goa'ste  tjejjer upp till eskilstuna och spillar hanboll ! :) kuuuul kommer det bli ;)

..

jaja, ska gå till skolan om typ tio minuter , så nu ska jag bara chilla framför datan. slutar halv tre idag , så när jag kommer hem ska jag göra detta:


- städa mitt rum.

-  packa...

- träna(?)


jjja inte så mycket , men packning tar typ en och en halv timme, och städningen;ss typ 40 minuter ;D jaja vi hörs senare då ,


pusss;*

 

gammal bild, men vem bryr sig!

Av sanna nilsson - 6 september 2011 22:22

Hejj, kollar lite em-kval nu . Dom är slut om typ tio minuter sen får jag väl försöka sova, fast jag är inte ett dugg trött !:(( jaja, hejdå!

Av sanna nilsson - 5 september 2011 20:48

Hej! Ledsen för dålig uppdatering , hemsk uppdatering om jag ska var ärlig, men jag har faktiskt inte orkat! Min dator är så seg, så jag ska skicka alla mina bilder till vår familjs data och sedan får jag använda den hädan efter för jag måste göra nu header! Och kunna blogga normalt ...Men nu började idol igen så vi hörs ! Pusssss;*

Ovido - Quiz & Flashcards