saannaanilssson

Alla inlägg under september 2011

Av sanna nilsson - 19 september 2011 19:23

hejjsan!

skoldagen var dryg, prov på slutet också.. det gick väl bra!

efter skolan stack jag hem , käkade lite, slappade en halvtimme

sen fixa inför träning, stack till fotbollen med josse & clara.

när jag kom hem och hade duschat(där) åt jag,

sen har jag bara smsat och kollat fb lite.

nu ska jag kolla halv åtta hos mig, sen blir det idol och svenska hollywoodfruar ;)

sen sova ...

handbollsträning imorgon, har så jävla ont i min rygg!:( men jag får träna endå imed att jag tränade fotboll.. på onsdag har vi fys!!! hatar de .. en timmes bara fys&kondition .

'

nästa måndag har vi studieda:) sover över med Linnea.s sön-mån sen åker vi till vellinge och bada, ni får mer detaljerat på onsdag eller torsdag vad som kommer hända i helgen :)

låångt inlägg häär ja' nu pallar ni nog inte läsa mer. puss:*

   

~bild i repris ~ 

Av sanna nilsson - 18 september 2011 12:37

hejhej !

hk stack för en timme och tjugo minuter sedan . jag har pluggat i en timme och har fått in kanske en fjärdedel iaf .. om tjugo minuter börjar jespers match som jag skulle kolla på men jag kommer nog lite senare, för jag är osminkad & ofixad ..  sen hem till hk med pappa och kolla på liverpool, sen hem och fortsätta plugga! kul ...

här kommer några webcam bilder som togs för någon minut sedan ...

puss :*

            hajjdå ..  

Av sanna nilsson - 16 september 2011 15:51

hejhej !


skulle egentligen umgås med emilia& benjamin& tom& isaac idag men emilia spydde så... sket sig !

så jag har bara kollat på tv, kollat lite bloggar. nu är det på G att åka ut till brosjödal och träffa hk& titta på hennes syrra när hon rider min saknade space

;( ska bli kul att se sötnosen igen ! så om pappa kan vara snäll och köra mig ut dit.:)

ikväll pratar jag, clara och linnea om att sova över.. får se om det går!

men ni får ha der så bra, vi hörs.

        lite gamla bilder. .från 2010 ~

Av sanna nilsson - 14 september 2011 08:18

jag vet , jätte dålig uppdatering men nu har alla läxorna börjat komma , har typ haft 3 läxa under denna veckan, + ett spanskprov. så har bara inte haft orken & tiden till att blogga, men idag är det "skoljoggen" fast jag ska cykla, efter skolan ska jag hem och plugga spanskan till imorgon.. sen klockan fem har jag samling med fotbollen för vi ska spela match borta mot klagshamn. jja.. kommer väl hem vid cirka sju tiden. ny design är påväg, håller på med headern nu , design runt om i bloggen tar jag sist.. 

så ni får kolla upp under dagen & dagen imorgon så är där säkert något nytt:)

    har ingen outfit bild för idag men detta har jag på mig:


leggings- gina tricot

jogging byxor- stadium

linne- gina tricot

tjocktröja- "vannhögskolan"


smink : mascara,concealer,puder,rough :)

Av sanna nilsson - 9 september 2011 07:02

        ni hjälper mig genom allt , jag litar på er till 100 % ,

jag älskar er sötnosar!;*


 försvinner ni- försvinner jag!

Av sanna nilsson - 9 september 2011 06:46

halloj ! skulle egentligen vakna tio i åtta, men nä mina ögon öppnades halv sex!

har kollat tv, ätit lite! just nu bloggar jag från min data, haha den funkar nu ;) och lysnar på musik i hörlurarna(yy) CODYY SIMPSOON (;*)


idag åker alltså jag & bästa HBK trelleborg f98 till eskilstuna, skiiiitbäst kommer vi ha  ! skulle vilja göra något roligt på bloggen, typ tävling eller frågestund eller.. jja nått sånt ! så ni får helt enkelt komentera :)


men nu ska jag kolla lite bloggar och chilla i sängen lite till, sen får jag nog börja göra mig i ordning , samling kvart i nio ! 

vi hörs, på söndag om jag inte bloggar från iphonen.


pussssssssssss;*

    

iloveu.
 

Av sanna nilsson - 8 september 2011 14:47

Kom hem från skolan för typ fem minuter sedan, nu sticker jag och pappa och handlar till matsäcken imorgon, och lite godiis och sånt! Sen får jag väl packa, ahh det är inte sä lång tid kvar nu!:)Puss

Skapa flashcards