saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

SVENNEBRÄNNA PREMIÄR

Av sanna nilsson - 5 maj 2013 21:18

Förlåt för kass uppdatering men har varit så otroligt fint väder idag att jag inte alls tänkt på att blogga. Stack till köpinge vid halv 12 för att se min bror & Jacob spela. Såklart tappar jag min mobil men landade på skalet så tänkte "ingen spricka". Har varit där hela dagen och sett min bror & Jacobs 2 matcher + 96ornas match. Tappade även min mobil där & fick en liten spricka, så kollade jag på baksidan och hade fått spricka där också, haha.

Kom hem vid 7 tiden och är heelt röd i fejjan, så jävla fult, jag blir aldrig brun- kör på svennebränna här ja! Precis sett mästarnas mästare med familjen och ska nu plocka fram til imorgon & lägga mig i sängen, hoppas verkligen att det röda har lagt sig till imorgon...

Veckans planering kommer också upp ikväll / imorgon. P&K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards