saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

DAY 3 NEXT

Av sanna nilsson - 25 mars 2013 07:26

Godmorgon bloggen, vet att jag inte bloggade igår men jag va ju som sagt med i gruppen som va ansvarig för frukost & lunch sen även disken efteråt, sen hade vi knappt någon fri tid igår förräns på kvällen.

Men scooter & hundspann va jätte häftigt! Fast scooter va lite häftigare. Det gick sjukt fort!

Direkt efter det gick jag Lovis Alva Lindahl Hk nora hilma Emma & saga till Coop och handlade lite grönsaker och dippa som vi skulle smyga in på våra rum för att ha på kvällen.

När vi kom tillbaka fick vi göra lite vad vi ville innan vi skulle till kyrkan för att gå på en gudstjänst. Somnade bokstavligen, Lovis fick putta till mig lite, haha!

Sen gick vi in & åt middag. Och tog såklart disken sen, sen va klockan 8 & vi tjejer (som jag nämnde där uppe) satt inne på rummet med ashög volym på massa gamla låtar och bara hade roligt.

Gick sen ut till dom andra i soffan och körde "jag har aldrig" . Vi hade verkligen jätte kul igår, helt sjukt så mycket vi skrattade.

Blev väckta för 20 minuter sen och ska snart gå upp och klä på mig. Idag ska vi först in till Kiruna & kolla runt lite i stan. Sen åka ner i en gruva på 540 meters djup, ska bli jätte spännande.

Men nu känner jag att jag har skrivit väldigt mycket så vi hörs senare idag P&K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards