saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

SVAR DEL 1

Av sanna nilsson - 7 mars 2013 17:02


vilka är dina bästa vänner?
Linnea simonsson, Linnea HK, Linnea Lindahl, Clara Lerby, Emilia Carlsson, Maja Nilsson & Jesper hansson.

vem är din/dina idoler förutom 1D & JB?
lyssnar på så många olika låtar.. men för tillfället spelas väl då mest imagine dragons & coldplay & the janoskians & passenger.

Favorit mat?
kan inte väääääälja, älskar så mycket!

om du fick ändra något med ditt utseende vad hade det varit?en sak.
kan inte välja mellan dessa 3.. mina lår, mina feta kinder, och min halvdubbelhaka.. haha svårt att förklara den sista men ja..

vilken hårfärg hade du velat testa? asså bland ovanliga färger.
till sommaren hade jag helt klart velat prova rosa dipdye, hade varit så sjuuukt snyggt, men vågar inte haha!

favorit dryck?
päronsaft, alkoholfri päroncider & red fellas smoothies:D

favorit smink och favorit smink märke?

jag skulle jätte gärna vilja köpa urban decay- palett!! & favoritmärke är nog benefit eller mac.

favorit kläder?
löparbyxor & hoddie, LOVE IT.

Vilka 3 personer litar du på mest? Förutom din familj.
linnea HK, linnea Simonsson & Maja tror jag, fast jag litar på alla mina andra vänner också såklart! älskar er allihopa<3

om du fick va vem som helst av dom du känner för en dag vem skulle du då vara?

gud vilken svår fråga.. någon av mina killkompisar, för att få höra vad killar verkligen snackar om och liksom hur killar tänker och så..haha random jag vet.

Är du oskuld?

ja det är jag!

Har du strulat nån gång?
ja men asså det va i 4an så kanske inte va så seriöst, men ja det räknas ju.

Är du på g med någon nu?
nej.

Är du kär?
jao..

Vem är din allra bästavän?
kolla där uppe.

Vem är Jonathan?
en kille jag umgåtts lite med, håller på att lära känna och så, han är med i skräckis-gänget, hihi.

Vem är Kevin?
en kille, haha!

När går du och lägger dig på kvällarna?
olika, men mellan 22.00-00.00


dom som är ifyllda är då dom jag valt av alternativen:

Godis/glass

Blått/grönt

Jeans/kjol

Dag/natt

Sova ensam/tillsammans med någon

Sims 2/sims 3

Osminkad/sminkad

Real housewifes of Miami/new jersey

Americas next top model/top model Sverige

Fredag/lördag

Filmkväll/utefest

 
 
Maja

Maja

7 mars 2013 22:24

<3

http://Tweety.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards