saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

PSYKISKT UTMATTAD

Av sanna nilsson - 6 mars 2013 22:26

Jag lovade att jag skulle uppdatera idag och jag håller vad jag lovar. Fast det blev lite senare än jag hade tänkt.

Men gick i skolan till halv 2 och stack sen hem direkt och tog det lugnt innan jag stack till konfan vid 4.

va där till 7 eftersom vi även hade föräldrar möte idag där vi fick veta mer om vår konfaresa til Jukkasjärvi (Kiruna).
Vi ska åka tåg i 28 timmar! Och när han berättade allt om hur det va där uppe blev man lite rädd men det kommer säkert bli jättekul!
Sen kom jag hem och åt middag och kollar nu på Champions leauge.

Går igenom väldigt mycket tuffa saker just nu och därför kommer bloggningen inte va lika bra längre, mår allmänt dåligt och jag hoppas ni kan förstå.
Jag kommer blogga så mycket jag kan men vissa dagar kanske det inte blir något, så nu vet ni andledningen.

Men jag kommer svara på frågestunden imorgon, så har ni några frågor kvar så ställ dom nu.
Godnatt P&K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards