saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Lite till Q/A

Av sanna nilsson - 25 februari 2013 00:06

Vilka killar har du bäst vänskap med? - Asså ärligt så har jag inte jätte bra vänskap med så många killar. Tappat kontakten med några stycken på sista tiden.. Det är väl mest Jesper, sen Kevin och Jonathan, typ.

Har du någonsin haft känslor för en bästavän?
-Ja, Asså en kille då, ja alla vet redan om mitt och Måns lilla drama i somras, haha men allt är lugnt idag och inga hard feelings emellan oss!

Varför umgås du inte med Oskar, Måns och Hanna mer?
- Hanna har jag jätte bra vänskap med, bara att i båda har mycket på gång och har helt enkelt inte hitta tid till varandra. Men jag tycker jätte mycket om Hanna! Måns har jag kontakt med och allt är lugnt mellan oss men vi har haft ganska mycket bråk på sista tiden och bara växt isär. Oskar har jag ingen kontakt med mer än att han går i min klass.

Litar du på någon till 100%?
- nja, 99%.

Är du kär nu?
- Hade denna i förra också med ett väldigt invecklat svar om jag får säga det själv, men lite mer kortfattat. Ja, det är jag.

Trivs du på din skola?
- ja.

Trivs du i din klass?
-nej.

Favoritämne?
- svenska & musik.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards