saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

SNABB Q/A

Av sanna nilsson - 23 februari 2013 23:37

vem är du kär i?
- om jag hade sagt att jag va kär skulle alla bara "man kan inte bli kär så snabbt, du känner knappt honom lalala" men han är verkligen "the perfect man", hans personlighet är så himla fin och jag får den känslan i magen när jag tänker på honom- men vem det är.. Det får ni inte veta;)

Är du på g med han?
- nej vi är inte på G.

Var sätter du gränsen på hur mycket äldre en kille får vara än dig?
- Asså jag har Ingen speciell ålder som jag absolut inte får stiga högre än, men killen måste ju va mogen och pålitlig. Hur jag själv känner nu så kanske 95/96a.

Är du redo för ett förhållande med denna kille?
- Asså jag är sjukt rädd för förhållanden, som jag skrev i mina sanningar så har jag sjukt svårt i killars omgivning. Men det beror nog också på att jag inte haft något "seriöst" förhållande. Men hade jag fått chansen hade ja inte tackat nej.

Varför har ni helt plötsligt börjar umgås med dom 97orna? Tror du att du är cool nu eller?
- med 97or tror jag att ni menar Jonathan (som nämnts mycket på bloggen på sista tiden)och dom vi kollade skräckfilm med. Förmodligen är det en kompis till mig som skrivit detta. Och svar på det- jag vet inte varför vi börjat umgås med dom nu? Asså vi kände väl att vi ville börja umgås nu och trivs väl i varandras sällskap? Och jag känner mig inte coolare i deras sällskap än i någon annans av mina vänner. Förstår verkligen inte vad problemet är.

Tycker du inte att du har övergivit dina gamla vänner för att umgås med dom? - Asså jag förstår verkligen inte var detta kommer från. Jag har umgåtts med dom 2 gånger och Jonathan en gång utanför? Varför denna paniken? Jag känner verkligen inte att jag övergivit dom andra, och kan inte förstå om någon av mina andra vänner skulle tycka det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards