saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 1 december 2012

COUNT DOWN

Av sanna nilsson - 1 december 2012 10:19

kollat runt lite på nätet, tänkt lite.. och har gjort ett litet schema på hur denna COUNTDOWN till julafton ska se ut.


dag 1- en sak jag önskar mig i julklapp.

dag 2- 1 advent present.

dag 3- vad jag gillar att göra en kall vinterkväll.

dag 4- andra saken jag önskar mig i julklapp.

dag 5- favoritfilmer under julen.

dag 6- favoritdryck på vintern.

dag 7- gillar att göra med mina kompisar en vanlig decemberdag.

dag 8- favoritbak under julen.

dag 9- 2 advent present.

dag 10- vad jag älskar att göra när det är snö ute.

dag 11- tredje sak jag önskar mig i julklapp.

dag 12- underbar morgon i december.

dag 13- lucia

dag 14- favoritmusik på julen

dag 15- hur jag tycker julstämning hemma ska vara.

dag 16- 3 advent present.

dag 17- hur ser en typiska julafton ut för dig och din familj.

dag 18- fjärde saken jag önskar mig i julklapp.

dag 19- femte saken jag önskar mig i julkapp.

dag 20- land jag skulle vilja besöka vid juletid.

dag 21- sjätte saken jag önskar mig i julklapp.

dag 22- hur förbereder jag mig inför jul.

dag 23- mina tankar över att det är jul imorgon!

dag 24- JULAFTON


hoppas ni tycker´det verkar bra, så kör vi på det. om någon vill ha denna på sin blogg får man gärna kopiera, länka gärna din blogg så jag kan se era svar:D P&K<3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards