saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

"NY BLOGG"

Av sanna nilsson - 8 augusti 2012 14:41

ja, angående det. jag skrev ju att jag skulle göra annorlunda inlägg& annan inriktning. vi kan ju börja att prata om "annorlunda inlägg"


med annorlunda inlägg menar jag att jag inte bara ska skriva om min vardag, vilket kan bli vädligt tråkigt, tillexempel på morgonen när jag vaknar "godmorgon, idag ska jag träffa en kompis,hörs sen hejdå" sen några timmar senare skriver jag "tjena, nu kommer snart min kompis,vet inte vad vi ska göra, hejdå" och på kvällen skriver jag "ja, idag har jag varit med min kompis och vi gjorde de o de o de. blablabla.. godnatt"  själv tycker jag att det kan bli väldigt tråkig blogg, om man inte är ute på vilda äventyr varje dag kanske... så ibland skriva något helt annat, några åsikter jag vill få ut till er om någon speciell sak, eller om det hänt något och jag har en åsikt om det! ni förstår "depshit" som vissa kallar det. vad tycker ni om det?


sen det här med annan inriktning. jag har ju inte direkt någon intriktning på min blogg, om man säger NellieB har sin ridning, Kenza har hennes företag& mode. foki också. men jag.. jag hade tänkt mode&inredning. fattar ni? älskar inredning, kan göra om mittt rum en gång i veckan om jag hade fått. ni tycker säkert detta låter jätte tråkigt, men jag kommer försöka uppdatera mycket om vad jag handlar, vad jag har tänkt att handla inför hösten/våren lite senare, något stort kommer hände 2013 för mig, som person. ni kommer få hänga med på det, när jag är redo att berätta, kommer ni få följa med hela vägen! ni kommer få följa med på min resa i handbollen på att försöka komma till en skånelagsträning. det är mitt mål i handbollen nu, kommer jag inte till skånelaget, fine. men en träning skulle varit häftigt! så mycket going on just nu.. men jag hoppas ni förstår lite bättre vad jag hade tänkt mig, annars får ni kommentera så ska jag försöka förklara ennu mer! PUSS

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards