saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Ä N D R A D E P L A N E R !

Av sanna nilsson - 10 juli 2012 16:43

HAHA, nästan hela veckan har ändrade planer! men iallfall igår.. drog till savannah en stund på morgonen och träffade henne och clara! vid tolv cyklade jag ner till stan och träffade sara, vi gick runt lite, handlade en tröja, sen satte vi oss på esspreco house och snackade MASSA! älskar dag sara, tack<3 tog en liten kaka, sen drog vi vidare till rampen en liten stund, sen hem till sara, hann va där kanske 15 minuter sen smsade måns och undrade om vi ville spela fotboll, så stack och träffade han och oskar och clara!, sen kom liza, och två killar jag inte käner haha, men fett balla! vid halv sex drog jag och sara hem till henne och laddade våra telefoner, hon bytte om och sen drog vi ner till stan och mötte upp Linnea, käkade kebab, sen mötte vi oskar och måns, handlade läsk och sånt, sen bio! såg Amazing spiderman5/5 för mig, grym! och det ger ju lite +poäng att huvudrollen är S N Y G G ! stack till rampen en stund sen gick jag hem vid 10, när jag kom hem gick jag och la mig direkt och kollade på film, sen somna jag. idag vaknade jag nio, skulle storstäda rummet, men följde somsagt med mormor och mamma istället! hade lite mysdag idag, tog en fika i smyge, fick hem lite saker till rummet(y) kom hem vid två och började rena lite lådor, bra blev det! ska ta klädlådorna ikväll! nu ska jag äta lite sen slappa lite till annan träningen, inte alls taggad men.. förlåt för att det blev ett jätte långt inlägg, men ni får ha det så bra!

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards