saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

dag 4: mina bästa vänner

Av sanna nilsson - 11 juni 2012 20:14


 Clara Lerby- du är den jag känt längst av mina bästa vänner! har alltid roligt med dig, och du är den som man kan prata med om ALLT, mellan himmel och jord! du lyssnar alltid, och finns alltid där om det så bara är att sitta och lyssna, så betyder det väldigt mycket! du bryr dig om alla andra, och vill att alla ska ha det bra, men tänker sällan på dig själv, och du gör en alltid glad med ditt lilla nötskal till hjärna! haha, otrolig är du snygging! <3

 

Emilia Carlsson- haha ja.. vad ska man säga om dig då.. du vet redan vad jag tycker om dig.. nog den knäppaste av alla! du kan inte sitta still och vara tyst en minut , vid undantag om du är sur! asså det går inte att vara sur i din närhet, för du bara lyser upp allt med din humor! jag älskar dig, fast jag visar det på ett konstigt sätt ,thihih..<3


   

Linnea Hye-Knudsen- den tjej jag vet aldrig sviker en! finns för en genom vått och torrt, och jag är otroligt glad att jag har dig! jag berättar inte det ofta, men jag menar det, du är helt underbar och du har en stor plats i mitt hjärta, sötnos!<3

  

Linnea Simonsson- min bästa vän. vad ska man säga? inte en lugnt stund med dig, du är helt underbar, energi-barn på hög nivå! rolig, otroligt söt och helt underbar! man kan berättta precis ALLT, och jag vet att du inte sprider vidare det, inte något. litar på dig riktigt mycket! du betyder riktigt mycket och jag vill inte byta ut dig för någon! älskar dig bästa vän<3


 
 
johanna

johanna

11 juni 2012 22:47

tack snäckan :)

http://lifeasjohanna.blogg.se

 
Ingen bild

Linnea Simonsson

13 juni 2012 19:03

Aww detsamma! Älskar dig.<3

 
Ingen bild

emilia

26 juni 2012 18:36

jag älskar dig med !<3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards