saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

mejl frågor!

Av sanna nilsson - 16 mars 2012 22:53

dom senaste två veckorna har jag fått ganska många frågor via min mejl, det är jätte kul att ni är intresserade att veta så mycket och att ni frågar mig! för er som inte kan min mejladress så är den: sanna_ifk@hotmail.com :)

så jag tänkte svara på lite frågor nu  


vad tycker du är det bästa sättet för att få en kille att gilla en? asså jag har nog inget "bästa sätt" . tycker bara att man ska vara sig själv, och sen är det bara att hoppas på att han gillar dig som person!

hur långt har ditt längsta förhållande varit? 2 och en halv månad.

 hur kan man göra för att rädda ett förhållande? asså det var väldigt svårt imed att jag inte har varit den situationen nån gång, men det gäller bara att tänka "är det värt det?" "älskar jag honom?" såfall är det allt som betyder något, älskar man varandra så klarar man sig igenom problemet!

 vill du satsa på din blogg så den blir lite större, asså som kensaz och nellieB eller någon stor bloggerska? nej jag tror inte det, visst det skulle vara jätte kul att ha jätte många läsare, men jag tror inte det.

vilka bloggar kollar du varje dag? skriver det i ett inlägg.

vad heter din skola? vannhögsskolan!

 vilken stad bor du i? trelleborg

har någon av dina vänner över 1000 besökare per månad? blogg.se kan man inte se statistiken offentligt, så jag är inte säker, men tror inte det!

vad är ditt mål med besökare på en månad?  300 .

tänker du satsa på någon av sporterna du spelar, alltså försöka komma in på proffsnivå? nej.


hajjdå.

 
 
johanna

johanna

20 mars 2012 22:44

okej :-)

http://lifeasjohanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards