saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

frågestund/ veckans blogg

Av sanna nilsson - 8 februari 2012 20:15

FRÅGESTUND:

  •  skriv vilken/vilka  fråga/frågor du vill, ska försöka svara på alla!
  • om där blir många frågor tar jag det i ett videoinlägg.

VECKANS BLOGG:

  •  anmäl dig i detta inlägget att du är med
  • för att öka chansen att vinna, skriv i ett inlägg på din blogg att du är med+ varför du är med+ länk till min blogg.
  • har du ingen blogg så skriv det i komentaren..

LYCKA TILL! KÖR IGÅNG!

 
 
Ingen bild

mathilda

10 februari 2012 19:16

ÄR DU KÄR? ja/nej

 
Ingen bild

Felicia

10 februari 2012 19:51

godis/glass?
choklad/lakrits?
förhållande/singel?
hemma/resa?
åker du hellre på cuper som är långt borta så ni måste sova över eller åker du hellre på korta cuper som bara ligger i tillexempel malmö?
vem litar du mest på?

 
Ingen bild

Thea

11 februari 2012 17:33

vem av dina vänner har du känt längst? av dina närmsta vänner!

vem hade du senast förhållande med? riktigt.

vad är ditt längsta förhållande?

vilket smink använder du?

om du inte hade spelat fotboll eller handboll, vad hade du gjort då?

har du gått på ridning?

vilket val i ditt liv ångrar du mest?

går alla dina vänner på samma skola som dig?

kan du göra ett inlägg och länka alla bloggar du följer? asså som du kollar dagligen.

vad är ditt favorit program?

favoritfilm?

hejdå:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards