saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

ändrade planer igår!

Av sanna nilsson - 4 januari 2012 19:15

rubriken berättar. ändrade planer gjorde att jag inte bloggade igår, eller idag.

igår efter jag hade bloggat drog jag på mig joggingbyxorna och tog en joggingrunda, men såklart ska mina knä holla po, så hade skit ont när jag kom tillbaka! tog en snabb dusch sedan blev jag hämtade av matilda& hk och åkte till stan! fick hem en tröja& halsduk från gina, och ett par svarta höga byxor som var fel storlek så ska ner och byta dom så fort så möjligt! vi stack till casablanca och käkade pizza, gottgott! blev hämtade av matildas syrra& plockade upp clara på vägen,stack sedan hem till matilda. gjorde inte så mycket där. blev hämtad av mamma vid halv sex. käkade lite& packade blev sedan körd hem till Linnea S, sov över där! ställde alarm på 8, men somnade om till tjugo i 9, så vi fick snabbt upp och fixa oss och äta frukost! blev sedan körda till södan för handbollsdag med 01-orna. först var det frågesport sedan bowling i en timme! sen körde vi lite handbollsövningar, sen på slutet spela vi matcher. såklart vann mitt lag, för att vi är bäst! för er som inte fattade blandade vi 01  med 98or. typ 4-5 i varje lag!

nu ska jag kolla vidare på one tree hill, har inget inbokat imorgon så vi hörs då, puss

 
 
Tea

Tea

4 januari 2012 22:33

Hejhej!
Läste det mejlet du skrev till mig igår.. Såå gulligt av dig! Blev verkligen jätteglad Sanni. Kram! :) har svarat också

http://teamilosevic.bloggplatsen.se

sanna nilsson

4 januari 2012 23:11

ja du har fått svar nu, kram på dig !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards