saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

nyårslöfte!

Av sanna nilsson - 1 januari 2012 16:35

skolan- jag ska få upp mina "omdömme" igen. ta det mer på allvar.


vänner- jag ska försöka lägga ner lite mer tid åt att vara där för mina vänner när dom behöver mig, bli en bättre vän!


intressen- jag ska alltid sätta skolan för intressena, men när jag väl är på träningarna ska jag vara seriös och göra mitt bästa


2012- jag vill att 2012 ska bli ett år som jag kommer minnas för alltid, jag ska kunna sitta om cirka 15 år och säga " 2012- det året glömmer jag aldrig!" . jag vill ta vara på tiden som "barn" lite mer. man är bara 13 år en gång. man får aldrig tillbaka det som redan varit. jag ska rätta till alla misstag jag gör direkt istället för att dra in andra folk i det, så dom ska välja sida och göra en stor sak av det. jag ska vara snällare mot mina vänner, inte för att jag tyvker att jag är jätte hemsk, men ibland kanske jag tar dom för givet och inte riktigt lyssnar på vad dom vill berätta eller något liknande. jag vill göra något speciellt av detta året. med mina underbara vänner! jag vet att jag inte har 20-25 VÄNNER. visst är jag vän med många men inte på det sättet. sen är det så man kan bara ha en bästa vän, alla här i trelleborg klyddar med bv,bff,bvv,abv,abvf osvosv.. men man kan bara ha en bästavän. man kan inte ha en bästavän sen en allrabästavän. jag kanske låter som en glädjedödare nu men det är såhär jag ser på saken. en sak jag är nöjd med över 2011 är att jag har sett vem mina äkta vänner är, jag vet vem som står för sina ord och verkligen finns där för mig, både bra& dåliga tider. inte bara umgås med mig när jag är glad. utan även tar sin tid att lyssna på mig när jag har något problem. dom personerna har jag verkligen hittat. och dom ska jag hålla hårt om! jag älskar er.. mina änglar. jag tror nog att dom personerna jag pratar om vet vem jag menar! jag ska även försöka berätta det för dom oftare.. att dom betyder så mycket för mig som dom gör! och att dom aldrig ska tvivla på det. att dom ska veta var dom har mig.

 

såhär börjar jag mitt år, med att dela med er vilka mål jag har för mig själv, som jag vill uppnå detta året. jag hoppas att ingen blir besviken på mig.. jag ska ´göra mitt bästa för att inte svika någon!

 

puss&kram.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards