saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

svar på frågestunden!

Av sanna nilsson - 1 november 2011 10:24

 vilka är dina 2 allrabästa vänner ? jag kan inte välja två.. men jag har fyra stycken som är mina närmsta vänner!
vem litar du på mest av alla dina vänner ? det vet jag inte det heller. jag litar på mina vänner, tyvärr inte alla men dom flesta!
har du gillat jonathan bergeling? ja det har jag!
 vad är din favorit mat ? kyckling/persika gryta! mums!
 vilka har du varit tsm med ? kevin Larsson,Robin Bergsten,Adam Åkerman,Isaac Trulsson,Wiktor Davidsson,Benjamin,Lee...
vilken kändis hade du velat vara tsm med ? luiz suarez,alex o'loughlin.

 gillar du katter ? det är inte mitt favoritdjur men dom är väl söta?

om du var på en öde ö och bara fick ha med 3 saker vad skulle det vara? en vän, ett hus, ett kylskåp fullt med mat som aldrig tar slut!

vilka bloggar följer du? kenzas, ibland fokis sedan följer jag mina vänners, jag kan göra ett inlägg med bloggarna jag kollar på dagligen av mina kompisars!

vilket land skulle du helst vilja åka till? u.s.a eller grekland.

om du fick en önskning vad skulle det vara? oj.. jag vet faktiskt inte, kan inte komma på någon just nu!

varför började du blogga? för att många av mina kompisar gjorde det så jag tyckte det verkade kul.

varför har du saannaanilssson som ditt bloggnamn? för jag ville att "sanna nilsson" skulle vara med, så fick jag lägga till lite bokstäver här&där för att det skulle funka!

beskriv den bästa dagen i ditt liv? jag har ju levt i snart 13 år, så jag kan inte välja ut en av alla mina dagar som har varit bäst!


   


 

ja det var dom "seriösa frågorna" jag fick ,sen fick jag nog 5-6 oseriösa frågor som jag inte tog med. men ni får ha det så bra så hörs vi senare:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards