saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

sjuk .

Av sanna nilsson - 22 maj 2011 09:12

HejHej ! 

ja rubriken säger det mesta, sitter hemma nu med 38 graders feber och hosta, allmänt mår jag ganska bra idag faktiskt, blev lite bättre över natten . men alvedonen har nog börjat hjälpa, måste bara nämna att jag har lärt mig en sak denna helgen : svälja tabletter (Y) innan fick jag alltid ta flytande och det smakade blää ! nu harj ag lärt mig att ta tabletter så nu smakar dom ju ingenting :) 


kan ta snabbt hur gårdagen såg ut  :

vaknade vid halv åtta, tittade på DEAR JOHN  ni måste se den , helt underbar film.

vid kvart över nio , åt jag frukost sen gjorde jag mig i ordning för träning på köpingeskolans konsgräs, tränade handboll där :) innan träningen stack  jag till vannhög med clara för att titta på Poo:ornas match, slutade 5-3 tror jag , vid tjugo i elva kom sara och savannah då cyklade vi till köpinge . efter träningen stack jag hem och duschade sen ner på vannhög och träffade elin & josse & linnea simonsson för att titta på min bror . clara kom efter en stund , dom förlorade med 2-1 menmen.. deras föräldrar var inte riktigt friska oxies föräldrar då!

efter matchen. stack jag & josse & elin & clara till elins gård och träffade Wiktor D & lee , hände massa saker där men det behöver jag inte ta upp ... Jesper kom ut igen , och lee stack :) vi körde kung & dam och snackade lite och hade riktigt roliigt , vi skulle egentligen sova i tält allihopa hemma hos typ josse , men dom hade ju gäster , HK'S familj , så hk va med på kvällen . jag stack hem vid kvart i nio tiden för jag hade riktig huvudvärk och hosta, det visade sig att jag hade feber . sååå ... idag ska jag väl bara chilla och försöka bli frisk till imorgon  .


fick ett skrapsår när jag föll för dig ,

hejdå  -

 
 
Tea

Tea

22 maj 2011 17:40

KOmmer du till skolan imorgon ? <33 x 78759659979

http://teamilosevic.bloggplatsen.se

sanna nilsson

23 maj 2011 07:43

japp det gör jag , hosta är kvar men kommer till skolan endå ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards