saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Dag 3. en vän jag litar på

Av sanna nilsson - 12 maj 2011 07:59

 

Linnea Simonsson- det är en vän jag verkligen litar på . hon är helt underbar, jag kan säga vad som helst ,hur pinsamt som helst , hur töntigt som helst.. men hon går endå inte och sprider vidare det ... jag älskar dig över hela mitt hjärta(L'


sen vill jag bara nämna Sara fard<3 för att hon alltid är så underbar.., jag kan berätta exakt allt för dig , älskar dig otroligt mycket .


dom två är nog dom jag kan lita på när de än gäller . (L)


....

HejHej ! 


gårdagen var rolig , efter skolan spelade jag kung&dam med tea,jesper och oskar, sen stack tea , och jag oskar&jesper körde klockan .. sen stack vi upp på taket inne på fotbollsplanen ,riktigt kul (Y)-  vi stack hem vid kvart i fyra .när jag kom hem satt jag lite vid datan ute i det överfinavädret ! elin ringde och undrade om jag ville träffa henne. så jag gick och käkade sen träffade jag henne på vannhög vid typ halv sju . vi tittade på P99 match slutade med förlust med typ 5-3 .

P00  tränade bredvid så vi slängde en liten blick där också . occchhh... jag va bollkalle ,, haha :P

idag ska jag bara stäääda . :(

 

 
 
sara

sara

16 maj 2011 21:20

detsamma bebis, berätta allt för dig <3

http://saralouisefard.blogg.se

sanna nilsson

22 maj 2011 09:06

älskar dig '

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards