saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 1 april 2011

både glada&ledsna känslor idag...

Av sanna nilsson - 1 april 2011 21:46

HejHej ! 

idga har det hänt massor... men ska försöka korta ner det.

efter skolan stack jag hem till jesper, där jesper&oskar var. vi fixade lite till filmen och hade fsktiskt ganska kul! vid tjugo i två kom sara&store måns. vi startade filmen och efter en stund kom lille måns oxå. vi såg paranormal activity

den var lääskiiig, men bra(Y). när filmen var slut började grabbarna spela codd.! jag& sara snodde lille måns mobil och ringde lite folk :PP hehe ! 

sen kom jesper& lille måns ut, men store måns och oskar fortsatte att spela. då tog vi choklad puddig vi tre ! :)MUMS ! sne gick vi ut en stund, och det blev ett litet gräl.. och så men det fixade vi sen (YY) det var bra ! 

när vi kom in fick jag & sara oxå spela codd ! JAG SÖÖÖG ;DD.. men skit samma... sen spelade vi tecken, det gick väl bra JAG&SARA&STORE MÅNS VANN! (y).. sne beställde vi PIZZZZZA ;))) jag och sara och oskar skulle åka med oskars pappa för aatt hämta dom.. men då e jag så smart, att jag halkar på nått vis och slår knäna i marken sedan huvudet , skrapade upp knäna och fick ett rivmärke i pannan , HAHAH ! sen åt vi när vi väl kom tbx.. Sedan gick jag hem.

när jag kom hem kollade jag på talang och nu på parlamentet,


hejjjjjjdå..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards