saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

match :DD <3

Av sanna nilsson - 12 mars 2011 17:25

HejHej ! 



har inte bloggat sedan i  torsdags men jag tar lite snabbt vad jag har gjort fredag&lördag:) <3


fredag: gick i skolan till ett egentligen, men vår snälla lärare lät oss sluta tio minuter tidigare :)) då spööö regna de ;o 


Linnea Simonsson kom typ 2 och då åkte vi till hemmakväll med mamma, och hyrde filmer tusen gånger starkare. & min bästa fiende. & the switch .!  vi handlade jääävliiigt mycket godis oxxå . :))

sedan stack vi hem och satt vid datan lite och fixa bilder :P

sen stack hon hem och åt, och jag åt också ! sen kom hon vid kvart i sju igen, då tittade vi på äntligen fredag :PPP  sen började 101 sätt att åka ur en game show.  hahaha !"vi hade jättttttte kul !!

efter det startade vi den ena filmen the switch. den var bra :DD vi somnade vid lite över elva. ! 

sedan vaknade vi vid kvart i åtta och startade tv och tittade på en film som hette love happens.:)

vi gick ner och åt frukost vid tio, bullar (Y) <3 

sen fixxade vi oss och klädde på oss matchklädrrna, sen hämtade stefan oss vid kvart i ett :) och det var match mot eslöv klockan 14.00 ;))

trelleborgs hbk 19-11 eslöv ik..

bra spelat tjajjor ! :D

...

nu sitter jag och tittar på film med clara lerby (L) Linnea Simonsson gick precis :) 

vi tittar på tusen gånger starkare.

den är bra (YY)  jag passade på att blogga lite under tiden :) 

sover över hos clara ikväll xDD <3 


bloggar kanske ikväll oxxå . :)

kommer en bild på helgens bästa tjajjor ! xDD

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards