saannaanilssson

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

laddat ner program (y)

Av sanna nilsson - 6 mars 2011 17:47

Hejhej ! 


idag vaknade man upp hemma hos Emilia ;) . när vi hade vaknat,gick vi ner och åt frukost, hennes pappa hade handlat bullar ( goottti ! )

sen gick vi upp på rummet igen. efter någon timme eller så började vi göra oss i ordning och under tiden kom Tea ;)

sen loggade vi in på skype på min mobil och snackade med hannah:P det var skiit kul , tea var helt typ FLUMMIG !!

( NEJ JAG HAR BLIVIT SMITTAD AV SARA !   ) hon fattar nog vad jag menar.


min mamma kom och hämtade mig vid kvart i ett för vi skulle träffa min nyfödda lilla kusin. Albin har blivit storebror (Y) det var roliigt fast Ebbe sov typ hela tiden. fast precis när vi skulle gå så vaknade han så vi fick titta lite på han ;)) 


sen när vi kom hem var det Liverpool mot UNITED ! DET GICK SÅ JÄÄVLA BRA, VINST MED 3-1 TILL LIVERPOOL , ASSO DET VAR RENA UTKLASSNINGEN SERRIÖST ! FAST FÖR ATT GÖRA DET LITTE KUL BÖRJADE "NANI" SPELA TEATER , hehe :P


efter matchen startade jag datan lite och laddade ner picasa 3.8 , det gick bra till jag skulle börja göra en bild, jag har fått bildorna på plats , men jag hittar inte var man skriver text till bilden (?) så någon som har picasa kanske kan hjälpa lilla tröga miig ! :) 


vi kanske hörs sen . 

pusspuss!!


sanna är kär ;*


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna nilsson - 12 januari 2014 17:37


hejsan allesammans, äntligen har jag tagit tag i något jag funderat på väldigt länge. nämnligen att flytta min blogg till devote. tycker devote verkar vara en väldigt bra portal & väldigt lätt att förstå osv.  har suttit och fixat med den nu senast...

Av sanna nilsson - 24 december 2013 14:09

Julafton!! Yey, tyckte det var värt att blogga idag. Slutade ju skolan i fredags & hur mycket klydd det än vad så blev det till slut en mysig fredag. Stack ner till stan och handla pizza som jag och några tjejer åt hemma hos HK. Sen kom lite fle...

Av sanna nilsson - 8 december 2013 01:11


Godkväll bloggisen, myshelg har det vart. Började fredagen igår med luseebullsbak med klassen, julmusik och hög sång, älskar min klass! Gick i skolan till runt halv 3 och sen var det handbollsträning på schemat. Gick mkt bättre än i onsdags & känner...

Av sanna nilsson - 5 december 2013 07:50

Godmorgon, tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går upp. Torsdag idag, huvudvärken sitter fortfarande i från i torsdags, var ju på sjukhuset i förregår men dom sa bara att vi skulle avvakta, jo men tack.. Får se vad som händer. Går i skolan till ...

Av sanna nilsson - 3 december 2013 11:54


Hejhej, sitter på sjukhuset just nu & väntar på att få komma in så tänkte att jag kunde uppdatera lite. Igår va en hektisk dag som alla andra måndagar, skola till 3 och sen direkt till jobb fram till 6 och sen träning vid 7. Är inte hemma förräns 9 ...

Ovido - Quiz & Flashcards