saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av sanna nilsson - 2 augusti 2013 23:22

Godkväll allesammans, har varit jätte fint väder ute idag men det har jag struntat i och varit inne hela dagen, städat & kollat på geordie shore. Stack sen på fotbollsträning, gick sådär, väldigt upp & ner idag men det får jag räkna med nu några veckor innan jag kommer in i det. Ha tålamod helt enkelt.

Ska upp 06.20 imorgon bitti för att ta bussen in till Malmö vid 8. Käka frukost på centralen & sen ta tåget vidare till Helsingborg, ska bli supermysigt. Ska se massa fotboll & vet inte riktigt bör jag kommer hem. Uppdateringen kommer nog vara lite sådär eftersom jag vill använda mobilen så lite så möjligt så batteriet håller hela dagen.
Hoppas ni har haft en mysig fredag & får en mysig lördag. Hörs nog imorgon bitti innan jag åker P&K

Av sanna nilsson - 1 augusti 2013 10:47

Godmorgon allesammans, cyklade hem till Emil en stund igårkväll. Och när jag kom hem va jag så trött så jag kollade bara på det nya pll avsnittet & somnade sen.
Vaknade idag vid 10 och har precis ätit frukost. Ska städa lite i huset idag & sen träffa lite kompisar. Sen är det handbollsträning ikväll.
vad ska ni göra idag? P&K

Ovido - Quiz & Flashcards