saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av sanna nilsson - 8 augusti 2013 11:58

Skulle egentligen ut och springa imorse, så ställde klockan på 9, men sovit så dåligt dom senaste nätterna, vaknat flera gånger under natten, och gjorde såklart det inatt också så struntade i det.
Gick upp vid halv 10 och gjorde en fruktsallad till frukost, mums! Ska försöka bli lite nyttigare, menar inte jag ska gå nån diet, men istället för att ta choklad kan man ta frukt, ni förstår right?
Ska börja göra vid mig nu & ska va hos frisören om en timme. Ska slinga håret igen, behövs! Sen är det träning ikväll.
P&K

Av sanna nilsson - 7 augusti 2013 12:27

Hejsan allesammans, e ni vakna?
Ja va uppe tidigt idag & hade träning vid 10, träningen va för bara oss kanter & tyckte det va en superbra träning!
Kom hem för cirka en halvtimme sen & ska nu in i duschen sen snabbt göra vid mig och kanske dra ner till stan med Linnea för att handla lite saker, om jag hinner.
Sen har jag som sagt fotbollsträning kvart i 5.
Vad ska ni göra idag?

Av sanna nilsson - 6 augusti 2013 22:39

Sååå, äntligen liggandes i min säng med pyjamasen på. Träffade några vänner vid 1 tiden och satte oss på en gräsplätt med massa onyttigt & snackade.
Stack hem vid 4 och åkte sen på fotbollsträning. Gick hyffsat idag, men går endå framåt tycker jag. Åkte sen snabbt hem, fick i mig en banan & åkte vidare till handbollsträning.

Stannade och snackade med Sara en stund innan jag stack hem och duschade & åt lite. Och nu är jag som sagt i min säng klar för att sova. Upp tidigt imorgon, träning klockan 10 för alla kanter + målvakter i laget.. Sen både handbolls & fotbollsträning på kvällen.
Mycket träning nu & det gillar jag verkligen! Märker hur mycket gladare jag är om dagarna & fått så otroligt mycket mer energi till att göra saker.

Men nu ska jag nog kolla lite tv sen får jag sova, bäst det så jag orkar hela dagen imorgon! Godnatt P&K

Av sanna nilsson - 6 augusti 2013 12:35

Hejsan allesammans, vaknade runt 10 idag och har bara kollat lite på tv, har fortfarande lika ont i ryggen men vill verkligen träna fotboll ikväll så ska ut och röra lite på mig nu, träffa Linnea handla lite gått & gå och sätta oss nånstans.
Så förhoppningsvis blir det träning ikväll annars drar jag dit och kollar. P&K

Av sanna nilsson - 5 augusti 2013 16:53

Hejsan bloggen, ryggen har blivit värre igen och när jag vakna imorse kunde jag inte röra mig, så har spenderat hela dagen i sängen, varit så uttråkad.
Sett lite filmer & ätit subway som mamma va snäll och köpt åt mig.

Ska nog snart äta middag sen starta en ny film. Blir ingen träning idag & e det samma imorgon ska vi kolla upp det.
Vad har ni gjort idag då? P&K

Av sanna nilsson - 3 augusti 2013 07:43

Godmorgon bloggen, sitter på busshållsplatsen och väntar på bussen som ska gå om cirka 10 minuter.
Åker in till centralen, käkar & åker vidare till Helsingborg. Får snabba oss till 00ornas match direkt för att lämna något till deras tränare *uppdrag av pappa* haha!

Hoppas ni får en bra lördag P&K

Skapa flashcards