saannaanilssson

Alla inlägg under augusti 2013

Av sanna nilsson - 16 augusti 2013 12:19

UPDATE: vet att jag inte har svarat på frågorna än, men första delen kommer ikväll. Fått så många bra & roliga frågor, superkul.

Av sanna nilsson - 16 augusti 2013 11:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sanna nilsson - 14 augusti 2013 10:06

Godmorgon allesammans, mamma väckte mig för en halvtimme sen för jag ska till frisören om en timme, har precis duschat & ätit frukost och ska nu kolla några avsnitt av 15.
Måste städa mitt rum sen innan fotbollsträningen & handbollsträningen. Kör på båda idag! P&K

Av sanna nilsson - 13 augusti 2013 17:26

hejsan allesammans, fick åka hem från handbollsträningen igår pga att jag blev sjuk.. ja ni kanske förstår. kom hem och duschade, sen fortsatte jag lite på fotoboken och kollade sen gossip girl resten av kvällen. somnade ganska sent och vaknade ganska sent idag också. beställt hem fotoboken nu & även en kalender från personligamanacka.se  .

skippar både fotbollsträningen & handbollsträningen idag pga att jag inte mår helt 100 än.. har precis ätit lite och ska se några avsnitt av gossip girl. det fortsätter komma in kommentarer på frågestunden vilket är jättekul, bara fråga på.


hoppas ni har haft en bra dag & får en fortsatt bra kväll P&K

 

Av sanna nilsson - 12 augusti 2013 13:10

hejsan allesammans, så måndag idag.. en vecka OCH en dag kvar tills skolstart, har faktiskt ingen ångest över det som dom flesta. tycker faktiskt det ska bli jättekul & är supertaggad på att höja  mina betyg & verkligen visa att "jag kan".


vaknade vid 10 idag av mitt alarm, ska sätta alarm hela veckan nu, börjar med klockan 10 och på måndag blir det nog runt 7 halv 8 så jag kan komma i säng i tid på måndagkväll. vänt dygnet heelt!


håller på att fixa en fotobok på photobox.se, hade inte tänkt skaffa en sån för tycker det är slöseri med pengar, men nu hade dom ett erbjudande för medlemar att man fick en gratis med en rabattkod så jag tänkte, varför inte? kommit ungefär halvvägs och tog en paus nu. pappa & min bror kom precis hem med baguetter så ska gå ner och käka lite frukost.


om jag hinner ska jag även träffa linnea & savannah idag. savannah kom hem i lördags från att ha varit i turkiet i 2 veckor, kommer se så blek ut bredvid henne, haha! har även handbollsträning ikväll.

glöm inte bort frågestund också, fått några kommentarer men roligare med många frågor, inga frågor är fel. tror jag svarar på onsdag eller torsdag. P&K

Av sanna nilsson - 11 augusti 2013 17:25

 

har varit väldigt dålig på att blogga på sista tiden så vi kör en frågestund för att komma ikapp.

svaren kommer nån gång nästa vecka.

Av sanna nilsson - 11 augusti 2013 17:06

men vill verkligen ägna varje stund jag har kvar på sommarlovet ute i värmen med mina vänner? inte riktigt.. har mest varit hemma typ hela veckan. varit dåligt väder & jag har mått sådär..

slingade mitt hår i torsdags ju, så mycket vet ni. haha!

blev väldigt nöjd med det denna gången, i fredags va jag i stan med linnea, handlade lite saker & även lité ingredienser innan vi stack hem till mig och gjorde tårta till hk som fyllde 15 i fredags!

stack hem till henne med lindahl vid 7 & överraskade henne, tog med henne på resturang och sen hem till henne igen och mös med film och tårta. igår va jag bara hemma, mådde lite dåligt & kollade gossip girl hela dagen. på kvällen mös jag mamma & min bror till det lite med b&j glass & gamla videos från när jag och min bror va små, hahahaha måste erkänna, vi va ganska roliga & söta som små, haha!

snackade lite med andy & somnade sen runt 1. idag har jag legat inne hela dagen *igen* och spelat sims3, hade inget att göra så spelade lite & nu är jag helt fast, haha. har precis duschat & ska snart hem till mormor och morfar och käka middag, sen blir det nog bara myskväll hemma med gossip girl. funderar på att ut och springa.. men får se.


hur har er helg varit då? P&K

Ovido - Quiz & Flashcards