saannaanilssson

Alla inlägg under juni 2013

Av sanna nilsson - 2 juni 2013 00:41

Godkväll bloggen, kom hem vid halv 5 från min brors match och bytte snabbt om och han se några avsnitt andra avenyn innan våra gäster kom.
Dom gick precis ut för dörren, själv ligger jag redan nerbäddad i sängen och ska se några avsnitt till av andra avenyn innan jag ska sova. Imorgon ska Jag och mamma dela ut reklam på morgonen. Ska sen hinna hem och duscha & sen spelar min bror match klockan 3. Får se vad som händer mer under dagen.
Men uppdatering kommer så Godnatt bloggisen P&K

Av sanna nilsson - 1 juni 2013 16:44

Topp- lager157
Kofta- stadium?
Shorts- h&m

Av sanna nilsson - 1 juni 2013 14:02

Hejsan allesammans, sitter på ymorvallen just nu och ska se min brors match. Tvingade på mig shorts imorse för att det va så otroligt varmt, men när ja kom hit började det regna, så typiskt.
Hann även klippa ett par jeans till shorts. Storstäda rummet & ta en kall dusch för att svalka av mig. Ikväll ska vi ha gäster också. Vi hörs mer sen P&K

Av sanna nilsson - 1 juni 2013 09:45

Pul på hemkunskapslektionen

Statistikrekooooord! Har aldrig haft såhär högt efter en månad och det är otroligt stor skillnad från förra månaden, så jag vill bara tacka alla som följer min blogg och att ni kommenterar, det gör allt då mycket roligare:) och att ni även kollat in nu och hålögt statistiken uppe under tiden jag varit borta betyder mycket. Kommer blogga vanligt från och med idag! P&K

Skapa flashcards