saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2013

Av sanna nilsson - 6 maj 2013 20:25

Hej bloggisen, varit jätte fint väder idag också, ALLA kommenterade mitt röda face, men man måste bjuda lite på sig själv. Det har lagt dig lite nu iallafall.
stack till fotbollsplanen med Jesper efter skolan och träffade Jacob. Spelade lite fotboll och snacka,
Stack sen hem till Hk och spela lite och bara Chilla.
vid 5 tiden stack vi ut igen och spelade fotboll med Oskar & Rasmus. Stack sen in till Hk igen.
Stack hem vid 7 och åt middag och kollar just nu bara på tv.
Resten av veckans planering kommer snart P&K

Av sanna nilsson - 5 maj 2013 21:28

1.VEM STÄLLER ALLTID UPP FÖR DIG OAVSETT VAD?
- Clara Lerby
2. VEM VET MEST OM DIG?
- Linnea Lindahl & Linnea Hk & Linnea Simonsson Och Sara.
3. NÅGON DU SAKNAR?
- Hanna frid, Amanda Bladh, min gamlamormor.
4. ÄR DET NÅGON DU ÄR VÄN MED SOM INGEN ANNAN VET OM?
- asså jag är inte vän med någon i hemlighet, om någon frågar mig om jag är vän med personen svarar jag ju såklart ja då. Jag skäms inte över mina vänner!
5. FAVORITGODIS?
- blandat, olika hela tiden typ
6. FÖRHÅLLANDE/SINGEL?
- just nu är jag singel, men föredrar förhållande.
7. HAR DU GRÅTIT FRAMFÖR NÅGON VÄN? SÅFALL VEM?-
ja, Sara.
8. UMGÅS DU MED EMILIA CARLSSON & MAJA NILSSON? & VARFÖR SÅFALL?
- vi umgås knappt utanför skolan, har glidit ifrån riktigt mkt, bråkat mkt på senaste tiden, men umgås med dom i skolan & varför.. För att dom är roliga, flummiga och livar upp dagen.
9. VILKA ÄR DINA BÄSTA VÄNNER?
- tycker alltid denna frågan är svår, för vem e ens bästa vän egentligen? Jag vet inte.. Men dom jag kan lita mest på och som står mig närmast kallar jag mina bästa vänner & det är Linnea Simonsson, Linnea hye-knudsen,Linnea Lindahl & Clara Lerby.
10. OM DU FICK ÄNDRA NÅGOT I DITT UTSEENDE, VAD SKULLE DET VARA?
- mina lår, haka, kinder & mage.
11. FAVORITSMINK & FAVORITSMINKMÄRKE?
- asså med favorit smink, är det av det jag har eller av dom olika kategorierna tex mascara,puder osv? SÅFALL concealer,& sminkmärke är benefit & Mac.
12. VILKA TRE PERSONER LITAR DU PÅ MEST?
- dom 4 jag skrev där uppe.
13. ÄR DU OSKULD?
- jajamensan.
14. HAR DU STRULAT?
- jajamensan.
15. ÄR DU KÄR JUST NU?
- just nu, Är mitt huvud fucked up, ursäkta uttrycket.
16. HADE DU KUNNAT TÄNKA DIG ATT BO I EN ANNAN STAD I SVERIGE FÖRUTOM TRELLEBORG?
- ooohja, älskade Göteborg!
17. HUR MÅNGA CONVERSE HAR DU?- 7 st
18. KÄNNER DU KIM GISLANDER?
- vet vem det är men känner inte henne.
Orkar inte ta fler nu, resten kommer kanske imorgon P&K

Av sanna nilsson - 5 maj 2013 21:18

Förlåt för kass uppdatering men har varit så otroligt fint väder idag att jag inte alls tänkt på att blogga. Stack till köpinge vid halv 12 för att se min bror & Jacob spela. Såklart tappar jag min mobil men landade på skalet så tänkte "ingen spricka". Har varit där hela dagen och sett min bror & Jacobs 2 matcher + 96ornas match. Tappade även min mobil där & fick en liten spricka, så kollade jag på baksidan och hade fått spricka där också, haha.

Kom hem vid 7 tiden och är heelt röd i fejjan, så jävla fult, jag blir aldrig brun- kör på svennebränna här ja! Precis sett mästarnas mästare med familjen och ska nu plocka fram til imorgon & lägga mig i sängen, hoppas verkligen att det röda har lagt sig till imorgon...

Veckans planering kommer också upp ikväll / imorgon. P&K

Av sanna nilsson - 4 maj 2013 16:11

Hade jätte roligt igårkväll, spelade först brännboll & fotboll sen vid 10 stack några stycken hem till Hk och körde kinekt, kom hem runt 12 inatt för att sjunga för min bror som fyller år idag<3 vi sjöng för han inatt istället för på morgonen eftersom både jag och min bror sover så länge så hade vi inte tid med det.
Vaknade vid halv 12 idag och öppnade mina paket med allt jag beställt på nätet, så mycket fint, jätte nöjd, förutom från Gina som var en stor besvikelse, aja, nu väntar jag bara på paketet från "lager157".
Såg sen på instagram att många la ut bilder på att dom solade i bikini, trodde inte det va så varmt men jag drog på mig min också och gick ut och solade någon timme, och det va sjukt varmt!

Har precis sett film och ska nu in i duschen och fräscha till mig sen kommer släkten hit vid 6. Kvällens outfit kommer nog upp innan, så vi hörs då P&K

Av sanna nilsson - 3 maj 2013 16:31

Tjena bloggen, skolan gick bra idag & stack hem till Maja efter skolan, cyklade sen bort till skotten och köpte mjölk sen hem till Jesper & precis ätit våfflor.
Ikväll ska jag träffa linnea, äntligen, blev ju inget förra fredagen pga att jag inte mådde bra, så ska bli jätte kul att äntligen umgås lite med henne<3 får se vad vi hittar på.
Tror detta blir en bra fredagskväll, P&K

Av sanna nilsson - 2 maj 2013 13:02

God förmiddag sötnosar, sitter på matten nu & är klar så passar på att blogga, bra va?
Slutar tjugo i 3 idag & 16.10 ska jag vara på sjukhuset och få mina provsvar. Hoppas på det bästa!
Sen försöka få med mamma ner till stan och handla lite kläder sen träning ikväll. Jag och Clara ska börja cykla till träningarna nu, för det är så fint väder (OFTAST!!) haha. Vi hörs senare finisar P&K

Av sanna nilsson - 1 maj 2013 17:39

hej allesammans, blev inget IW-pass med hanna pga att vi båda var så korkade och glömde boka, så vi får ta det nån annan gång, istället följde jag med pappa och hjälpte han att handla lite, champions leauge gänget kommer ju hit ikväll.

real åkte ju ut igår, tyvärr, ville ha real- bayern munchen i finalen men nu blir det en helt tysk final istället, bättre det än barca i final,haha. nä men dom spelar ju ikväll men väldig svårt att hämta upp en 4-0 förlust mot bayern. förlåt nu blev det ett långt inlägg om fotboll, haha!

men kollar just nu på two and a half men och ska ta en dusch innan matchen börjar. imorgon börjar vi träna lite smått ute, fys i 45 minuter ute sen handbollsträning 45 minuter i hallen. ska även försöka hinna ner om stan imorgon och köpa lite nya träningströjor, har ca 3 stycken som passar för tillfället. inte bra! hörs senare sweeties P&K

 



Av sanna nilsson - 1 maj 2013 12:12

Hejsan bloggen, gårdagen glömde jag ju skriva om, just det.
Men stack till skotten vid 9 och handlade billys panpizza & gifflar till middag, mötte sen upp Maja Emilia & Savannah och gick till skotten en gång till och köpte kanelbulle, läsk och lite annat.
Stack sen hem till Maja och åt allt detta + kladdkaka som majsen hade gjort! Satt sen bara och snacka & kollade lite videos som dom geeks'en vi är, haha! Kom iallafall hem vid 12 och somnade vid 1.

Vaknade för en timme sen och fick värsta polisförhöret av mamma om vad vi gjorde igår osv, "många får ju sin första fylla på Valborg" och hon trodde att jag hade varit full när jag kom hem igår, haha.
Ja jag har överbeskyddande föräldrar, ibland är det bra att ha.. Och ibland lite sämre.
Men nu ska jag gå ner och äta lite frukost och senare ska jag träffa Clara en stund innan jag drar på IW-pass med Hanna. P&K

Skapa flashcards