saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2013

Av sanna nilsson - 10 maj 2013 11:18

Hejsan, Jesper och Jacob kom till vår träning igår så stack vi hem till Simonsson efter, Hk kom också dit. Stack hem vid halv 1.

Vaknade 8 idag av sopbilen, har precis kommit in till emporia med mamma och ska kolla klänning och lite annat. Sen käkar vi nog på jensens och åker in till Köpenhamn vid halv 5 tiden, kan inte fatta att jag ska se one direction idag.. Såå länge jag har väntat! Helt sjukt!! Hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 9 maj 2013 17:37

Tjolahopp bloggen, har haft en jätte mysig dag med Linnea. Träffades vid 12 och cyklade till något ställe och satte oss och tjockade i oss massa. Och va totalt flummiga! Kom hem till mig vid halv 4 och satt bara & snacka typ.
Hon stack för nån halvtimme sen och nu ska jag käka innan jag ska träffa henne igen och gå till fågelbäck

Får inte träna handboll heller. Berättar mer om det ikväll. P&K

Av sanna nilsson - 8 maj 2013 11:28

Orientering nu, kaos..

Av sanna nilsson - 8 maj 2013 06:38

Godmorgon bloggen, hela familjen stod upp med tuppen idag. Kom en riktig åsk-knall, jag skojar inte.. Sen att jag hade fönstret öppet dämpade ju inte ljudet direkt. & jag har sån sjukfobi för åska så jag kunde inte somna om..
Gick upp och gjorde pannkakor & har borstat tänderna och nu slappar jag bara.Ska göra mig färdig med allt det andra om 40 minuter ungefär.

Vi ska ju på gymnasiemässa nu på morgonen, så ska cykla dit (!!) med Savannah, Hk, simonsson och Jesper. Sen ska vi träffa Jacob där som också ska dit med sin skola.
Vi hörs mer under dagen med små uppdateringar. P&K

Av sanna nilsson - 7 maj 2013 16:56

TISDAG: sola, gymma & plugga.

ONSDAG: gymnasiemässa, skola till 13.40, sen till stan med mamma och kolla på konfaklänning, konfaträff 16.00-18.00, sen kommer Hk, Simonsson, Savannah, Jacob & Jesper hit och har film/spel/myskväll.

TORSDAG: gymma, umgås med nån kompis kanske. Träna handboll

FREDAG: Köpenhamn & se one direction!!!!

LÖRDAG: sola, slappa, kalas hos några vänner till familjen.

SÖNDAG: umgås med Hk,Simonsson & Lindahl, tälta med girlsen!

MÅNDAG: umgås med tjejerna och bara ta det lugnt, gymma kanske

Av sanna nilsson - 7 maj 2013 16:50

Godeftermiddag bloggen. Ligger ute i trädgården och solar just nu, underbart fint, men keps på och huvudet bort från solen! Vill inte se ut som en tomat mer.
Skolan gick bra & snabbt. Har precis gjort fruktglass som håller på att stelna i frysen, mums.
Om en halvtimme ska jag gå till bussen och åka till gymmet. Får nya övningar och kör även ett pass. Skippar handbollsträningen idag för jag har verkligen ingen lust, så är det ibland. Tar igen det på gymmet!

Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt och plocka undan lite till imorgon då några kompisar kommer hit. P&K

Av sanna nilsson - 7 maj 2013 09:01

Godmorgon bloggen, sjukt varmt idag. T-shirt på såklart. Går i skolan till 3 idag sen ska jag hem och äta lite sen ut till gymmet & få nya övningar på mitt program. Sen direkt till träningen.

Idag är det Champions leauge finalen. Har ingen aning vem som vinner eftersom dom möttes i sin liga i lördags och matchen slutade 1-1. Spännande.

Dagens outfit kommer senare idag P&K

Ovido - Quiz & Flashcards