saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2013

Av sanna nilsson - 16 maj 2013 23:28

Förlåt för bloggningen idag men jag har haft fullt upp, utmaning 1&2 kommer på inställt imorgon & ska även bli bättre på dagens outfit osv.

Morgondagens planer får ni under dagen sen ska ja även berätta lite om lördag. P&K

Av sanna nilsson - 16 maj 2013 14:49

One direction hade ju sånt "big announcement" idag och det va att dom skulle ha en stadium tour 2014, OMG! Skickade till mamma och det såg lovande ut.. Fast man vet ju aldrig om hon va oseriös.. Men hade lätt velat se dom igen, dröm ju. HOPPAS!

Av sanna nilsson - 15 maj 2013 21:28

Fick bilden och "utmaningarna" från linneahyeknudsen.blogg.se och kommer köra en varje dag.

Om ni själva vill göra detta så gå in på linneas blogg. P&K

Av sanna nilsson - 15 maj 2013 09:46

Godmorgon, tog lite längre tid hos frisören igår, men det blev jätte bra, själv ser jag inte så mycket skillnad men andra säger att där e skillnad så det blev bra haha!

Va bara inne om och åt sen stack jag till träningen med Jacob Jesper och Savannah. Kom hem vid halv 10 och kollade på några avsnitt av andra avenyn och somnade sen vid 12, vilket inte va så smart för jag va totalt död imorse och snoozade i en timme.. Ajaj.. Sånna här dagar älskar jag att vi har cafeteria i skolan, hade dött av hunger annars,

Efter skolan ska jag hem och städa & göra svenskarbetet som jag inte hann igår sen vid halv 4 ska jag till konfan, kommer hem lite över 6 och ska iväg och träna. Så full rulle..

Imorgon kommer jag befinna mig i kyrkan från direkt efter skolan till 8 på kvällen som senast. Så uppdatering blir nog inte så bra, får fixa lite tidsinställda ikväll. Blir nog bra, P&K

Av sanna nilsson - 14 maj 2013 16:22

Hejsan bloggen, sitter just nu med folie i håret och färgen i, spännande att se hur resultatet blir sen!

Sen ska jag bara hem och käka middag sen ut och träffa Jesper och Jacob. Tror Savannah skulle hänga på också.
Hinner inte träna idag utan får köra hårt efter konfan imorgon. Ska även hinna göra lite svenska ikväll. Men uppdatering & dagens outfit kommer senare P&K

Av sanna nilsson - 14 maj 2013 07:55

- Bild på min konfaklänning, ser bättre ut på men ni kommer få bilder på lördag-
Godmorgon bloggen, va inte alls trött igår vilket va konstigt, men imorse.. Då va jag DÖÖD.

Har kollat några avsnitt av andra avenyn nu på morgonen och ska snart gå och klä på mig.

Idag ska jag lägga ljusa slingor i mitt hår, hoppas det blir fint! Vi hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 13 maj 2013 16:21

Hejsan bloggen, jag och Jacob sov inget alls inatt medans dom andra slumrade till lite då och då. Gick upp vid halv 8 och körde till entré och handlade bullar, då stack Jacob och Jesper hem för dom skulle sova, haha.

Jag Hk och Simonsson stack hem till mig igen och käkade, vid 9 gick vi och la oss i soffan och kollade tv, efter 5 minuter sov vi alla. Vaknade vid 2 tiden och bakade kladdkaka och dom stack hem för cirka en halvtimme sen.

Här precis städat undan lite från igår och ska bara ta det lugnt resten av dagen som det ser ut nu.
Annars så hörs vi senare P&K

Av sanna nilsson - 13 maj 2013 03:30

Hejsan bloggen, ligger just nu i tältet med Jacob Jesper Hk och Simonsson.
Träffade dom + lindahl & lucas vid 4 idag och har umgåtts sen dess.

Har studiedag imorgon och vet inte vad jag ska göra, vi får se P&K

Skapa flashcards