saannaanilssson

Alla inlägg under maj 2013

Av sanna nilsson - 19 maj 2013 21:20

Fotad med min iPad, där av den dåliga kvalitén. P&K

Av sanna nilsson - 19 maj 2013 15:41

Tänkte bara säga att jag har flyttat runt bloggutmaningarna lite, eftersom jag inte kan filma vägen till skolan nu på helgen vilket jag egentligen skulle gjort igår. Får ni det imorgon. Och idag får ni gårdagens som då blir "vad finns i mitt badrumsskåp" & dagens "mitt rum"

Av sanna nilsson - 19 maj 2013 15:35

Hej bloggen. Gårdagen blev väldigt lyckad! Va super nervös under konfirmationen och höll på att svimma några gånger men det gick jätte bra. Fick fina presenter & åt god mat med mina fina vänner. Jesper Maja & Emilia stack vid 6 , vi andra satt bara och snacka. Sen vid 8 tiden stack jag clara Simonsson & Jacob hem till Hk där dani savannah & Lindahl redan va. Jesper kom också efter en stund också. Hade superkul där! Kom hem vid 1 och somnade vid 2. Vaknade inte förrän 1 idag, inte så konstigt eftersom jag bara sov 4 timmar igårnatt. Ska bara va hemma idag och kolla andra avenyn, orkar inte görs något annat. Dagens utmaning kommer lite senare P&K

Av sanna nilsson - 18 maj 2013 11:59

Hade super kul igår, såh skräckfilm "mama" va inte så rälig som jag trodde den skulle va men endå läskig,haha.

kom hem vid 1 och somnade vid två så Sov 4 timmar inatt och va jätte trött imorse. Men det gick mycket snabbare att locka håret än vi trodde så hade det inte så stressigt endå.

Har precis blivit fotade och nu slappar vi bara tills vi ska börja gå mot kyrkan, är inte lika nervös som jag va igår, jätte konstigt.

Vi hörs ikväll P&K

Av sanna nilsson - 17 maj 2013 21:04

Just nu skräckfilm, "mama"

Av sanna nilsson - 17 maj 2013 11:15

Idag är det fredag Wiiho, går i skolan till halv 3 sen ska jag hem och städa mitt rum, kanske träffar tjejerna men vid 6 ska jag hk Simonsson Jacob & Jesper ha filmkväll på Jacobs pappas jobb, eller ja, man kan va där och umgås också.Sticker nog hem lite tidigare ikväll eftersom att jag ska gå upp klockan 6 imorgon. Ja, imorgon är den stora dagen. Finalen. Vi har gått konfirmationskursen i exakt 7 månader idag och jag har haft jätte kul, hatt bästa gruppen och lärt känna nya och även kommit närmre fina vänner. Dom flesta träffar jag ju på handbollen men kommer endå sakna vår grupp i helhet, och resan till Jukkasjärvi är ett minne för livet absolut!Ska vara i kyrkan halv 11 imorgon och innan det ska jag hinna göra allt man gör en vanlig morgon även måla naglarna,sminka mig lite extra & locka mitt hår vilket tar väldigt lång tid. Klockan 11 ska vi fotograferas & klockan 12 öppnar dom dörrarna och då börjar folk komma. Sen klockan 1 börjar själva konfirmationen, efter konfirmationen ska min släkt & några vänner hem till mig och "fira" såklart. Presenter också,hihi. Senare på kvällen ska jag och några stycken till Hk's konfa"fest". Blir säkert jättebra men är supernervös! P&K

Av sanna nilsson - 17 maj 2013 08:46

Blus- bondelid
Byxor- denim
Linne- hm
Håret utsläpp
P&K

Av sanna nilsson - 17 maj 2013 07:15

* jag har en storebror som är 1,5 år äldre än mig och heter Philip, har samma relation som jag har till mina vänner typ, asså vi bråkar aldri mer än sånna småtjaffs och kan liksom snackacom det mesta. Vilket jag tycker är superbra!

*jag spelade fotboll i 9 år, och har enda sen jag slutat velat börja igen men vissa anledningar gör att det aldrig kommer hända.

*jag är 99% säker på att jag ska till England och få se 1D, men om jag får åka med mina kompisar + mamma eller om vi ska åka med några kompisar till familjen, vet jag inte..

*jag är supernervös inför min konfirmation imorgon, mådde illa redan igår på genrepet.. Och jag ska hålla ljuset..

*jag är 1,67 cm lång, har slingat mitt hår för 3 dagar sen, och älskar mina vänner. P&K

Ovido - Quiz & Flashcards