saannaanilssson

Alla inlägg under april 2013

Av sanna nilsson - 5 april 2013 20:06

Hej bloggisen, direkt när jag kom hem tvättade jag av sminket och tog på mig mysisbyxor och gick & la mig i sängen, va så otroligt trött. Har sen bara målat naglarna & pysslat lite.

Mamma&therese är och hämtar Kinamat, va jätte länge sen jag åt det så ska bli jätte gott. Nu ska jag se lets Dance, tycker egentligen det är jätte tråkigt men när Maria montazami är med får man ju inte missa det. P&K

Av sanna nilsson - 5 april 2013 10:25

Godmorgon,följde med Jesper hem igår med Maja och bakade kladdkaka, kollade även på min bror igår och dom förlorade tyvärr. Kom hem vid 9 och såg criminal minds, gick sen och la mig i pappas säng för han är hu bortrest så man får utnyttja det lite, haha!

Slutar halv 3 idag och ska bara va hemma och fixa massa småsaker som jag har velat få gjort länge nu. Sen får jag se om jag träffar nån ikväll.

Men idag lovar jag att vi hörs efter skolan P&K

Av sanna nilsson - 4 april 2013 13:16

Hej bloggisen, lite lättare för att komma upp idag men jag måste verkligen hitta en lösning på det för vissa dagar kommer jag t.o.m försent till skolan.

Sitter på matten nu & har iup om en halvtimme. Sen en halvtimmes svenska sen ska jag hem.
Har inte bestämt mig om jag ska träna ikväll eller om jag ska se min brors match. Såfall ska ja ut på en pw innan istället.

Pappa åker till Tyskland ikväll, så imorgon kommer mammas kompis hem till oss och äter middag och har fredagsmys.
Har inget bestämt alls i helgen så tar varje dag som den kommer helt enkelt. Vi hörs mer när jag kommer hem. P&K

Av sanna nilsson - 3 april 2013 10:10

Hej bloggen, kunde inte komma upp imorse. Gick upp klockan 8 och bara klädde på mig. Håret ser förjävligt ut och sminket likaså.

Sitter på no nu och slutar redan halv två idag. Sen har jag konfa klockan 4 och efter det kör jag ett pass på gymmet. Hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 2 april 2013 08:47

Godmorgon bloggen, vaknade innan mitt alarm idag så hade inga problem med att gå upp när det väl ringde.

Sitter på spanskan nu & har faktiskt ingen ångest över att skolan börjat igen. Ska bli skönt att få tillbaka rutinerna & få igång träningen ordentligt.

Slutar vid 3 idag och får se om jag sticker till gymmet innan träningen, annars ska jag bara va hemma. Hörs senare P&K

Av sanna nilsson - 1 april 2013 19:43

Bloggade inte i lyngby, där va internet men ville verkligen ta vara på all tid vi va där & inte sitta vid ipaden/mobilen hela tiden. Vi va obesegrade genom gruppen & åkte sen ut i kvartsfinal mot det laget som vann hela cupen så känns inte alls dåligt! Vi va grymma.

Vi kom tillbaka till sådan vid 6 tiden och då hämtade familjen mig så åkte vi till farmor & farfar och åt påskmiddag och spelade Uno och hade jätte kul. Jag va så trött så vi åkte hem vid 11 & jag somnade vid halv 12.

Vaknade vid 10 idag och har bara städat mitt rum och slappat framför teven hela dagen. Sen såg jag att det va jätte fint väder så vid 5 gick jag ut i solen och kollade på film, fick ha en filt om mig men det va jätte skönt att kunna gå ut utan jacka!

Nu ska jag gå och duscha sen förbereda lite inför imorgon då skolan börjar. Hörs senare P&K

Ovido - Quiz & Flashcards